۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
بر اساس تازه‌ترین داده‌ها

استخراج بیت‌کوین آسان‌تر شده است

تاثیر آن بر سودآوری ماینرها چه خواهد بود؟
ایتنا - کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، گفت که این شبکه می‌تواند بیش از 3 برابر ارزش فعلی خود را پشتیبانی کند. برای بیت‌کوین، این به معنای رسیدن به رکورد قیمت 256000 دلاری خواهد بود.
استخراج بیت‌کوین آسان‌تر شده است
داده‌های اخیر بازار نشان می‌دهد که تغییر چشمگیری در شبکه بیت‌کوین (BTC) در ارتباط با میزان دشواری استخراج رخ داده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از تریدینگ‌ویو، این تغییر باعث کاهش دشواری استخراج (ماینینگ) شده است، به طوری که هش‌ریت آن با کاهش بیش از 5.6 درصدی به 83،148،355،189،239 (83.15 تریلیون) رسیده است. بر اساس داده‌های BTC.com، این تنظیم سختی استخراج بیت‌کوین در ارتفاع بلوک 842688 رخ داد، به طوری که میانگین هش‌ریت به 646.96 EH/s رسید.
 
دشواری شبکه بیت‌کوین معیاری است که نشان می‌دهد چقدر سخت است که ماینرها تراکنش‌ها را تأیید کنند و آنها را برای دریافت پاداش به یک بلوک اضافه کنند. سختی شبکه هر دو هفته یکبار محاسبه می‌شود و با افزایش کامپیوترهایی که برای استخراج بیت‌کوین بیشتر وارد شبکه می‌شوند این معیار افزایش می‌یابد. روند معکوس زمانی اتفاق می‌افتد که تعداد کمتری از کامپیوترها به شبکه متصل شده باشند.
 

بر طبق این داده‌ها، میانگین هش‌ریت شبکه در دوره هفت روزه اخیر به 572.18 EH/s رسیده است که بزرگترین افت حداقل از دسامبر 2022 به شمار می‌رود. این کاهش، در صورت تداوم، به این معنی است که ماینرها، بدون تغییری در منابع‌شان، می‌توانند بازدهی بیشتر و سودآوری پررنگ‌تری را تجربه کنند.
 
با توجه به گزارش درآمد شرکت‌های ماینینگ کریپتو (استخراج رمزارز)، تاکنون، سطح مطلوب دشواری موجب افزایش درآمد آنها برای سه ماهه اول سال جاری میلادی شده است.
 
اکوسیستم بیت‌کوین با کاهش قیمت آن به 61135.59 دلار، که معادل با افت 2.29 درصدی در 24 ساعت اخیر است، تحت توجه شدیدی قرار گرفته است. این ارز دیجیتال از زمانی که بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود به میزان 73750.07 دلار را ثبت کرد، در روندی کاهشی قرار گرفته است. با این حال، معامله‌گران بلندمدت به توانایی این دارایی برای بازگشت به روند صعودی، به‌زودی، دلگرم هستند.
 
در یکی از تازه‌ترین اظهارنظرها در اینباره، کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، گفت که این شبکه می‌تواند بیش از 3 برابر ارزش فعلی خود را پشتیبانی کند. برای بیت‌کوین، این به معنای رسیدن به رکورد قیمت 256000 دلاری است. با توجه به اینکه شرکت‌های بزرگ مورگان استنلی و ساسکوهنا از ETFهای بیت‌کوین استقبال کرده‌اند همسویی خوبی در تحلیل‌های این حوزه قابل مشاهده است.
کد مطلب: 78827
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام