۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۹

مقالات برتر دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی

ایتنا - مقالات برتر دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی معرفی شدند.





دکتر حسین امامی، دبیرعلمی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی مقالات برتر این همایش را معرفی کرد.

به گزارش ایتنا از دبیرخانه این همایش، وی با بیان اینکه ۳۰ مقاله کامل به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد ۱۵ مقاله مرتبط با محورهای همایش پذیرفته شد، اظهار داشت: از میان این ۱۵ مقاله سه مقاله زیر به عنوان مقاله برتر برگزیده شدند که در روز همایش مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

• رتبه اول، مقاله موانع به کارگیری رسانه اجتماعی در سازمان ها (مطالعه موردی سازمان شهرداری تهران) نوشته مشترک دکتر سید وحید عقیلی، آذر اسدی کرم و محیا برکت

• رتبه دوم، مقاله کتابخانه‌های روی ابر: بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه های دانشگاهی نوشته مشترک دکتر امير رضا اصنافي و مريم پاکدامن نائيني

• رتبه سوم، مقاله کاربرد رسانه های اجتماعی در سازمان های مردم نهاد نوشته زهرا صبورنژاد

وی با اشاره به اینکه ۱۵ مقاله پذیرفته شده در همایش در کتاب الکترونیکی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود اظهار داشت: با توجه به سخنراني ديگر كارشناسان و زمان محدود اين همايش، دو مقاله برتر فرصت ارائه مقاله در روز همایش را خواهند داشت.

سایر مقالات پذیرفته شده به ترتیب زمان دریافت به شرح ذیل اعلام می شود:
- طراحی مدل کسب وکار برای رسانه های اجتماعی (موردکاوی نگارخانه ایرانی) نوشته «نسترن حاجی حیدری» و «علیرضا مقاری»
- كاربرد رسانه ‏هاي اجتماعي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي موانع و چالش‏ها نوشته «افسر موموندی»
- هوش معنوی در شبکه های اجتماعی مجازی با تاکید بر رفتارهای دینی نوشته مشترک «مصطفی امینی»، «فریبا فلاحی» و «نسرین شربتی»
- ورود و تأثير رسانه هاي اجتماعي در حوزه كتاب و نشر نوشته «اسماعيل افقهي»
- نقش مدیریت دانش در یک شبکه اجتماعی نوشته «فرهاد کریم خانی»
- خدمات رسانه های اجتماعی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی نوشته «صنم ابراهیم زاده»
- بلیغات و بازاریابی با رسانه های اجتماعی در خدمت کسب و کارها نوشته «فیروزه عسگری»
- استفاده از رسانه های اجتماعی در روابط عمومی الکترونیک نوشته مشترک «علیرضا تهرانی فر» و «مهدی هاشملو»
- بررسی و تبیین تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی و تبلیغات نوشته «سمانه مهدیزاده»
- بررسی نقش فرهنگ سازماني ، آموزش و رسانه‌هاي اجتماعي نوشته مشترک «رضا فراشبندی»، «فاطمه شادکام» و «طاهره جعفری فرد»
- بررسي كاربردهای رسانه هاي اجتماعي در امر اطلاع رساني، از ديد دانشجويان (نمونه موردي) نوشته دکتر «ثریا ضیائی» و «پريسا محمودی»
- بررسي علل و موانع بكارگيري رسانه‌هاي اجتماعي در سازمان‌هاي ايراني نوشته مشترک «سيده زبيده فلكي كلوري» و «سيد سجاد بالاد»

گفتنی است، دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد رسانه‌های اجتماعی در سازمان همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی ۹ تیرماه در تالار ایوان شمس تهران برگزار می شود.
 
 

کد مطلب: 26614
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام