ایتنا - سرویس RHAI یک ابزار کاربردی مبتنی بر فضای ابری محسوب میشود که مشکلات ارتباط با مشتری را حل میکند.
شرکت Red Hat که از بزرگترین توسعهدهندگان سیستمعامل لینوکس محسوب میشود، در نظر دارد گستره فعالیتهای خود را وسیعتر کند و گامهای بزرگتری در عرصه خدمات سازمانی بردارد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «جیم وایتهارست» مدیرعامل Red Hat در سال ۲۰۱۱ میلادی اعلام کرد پلتفرم-بهعنوان-خدمات این شرکت آینده حضور Red Hat در بازار جهانی خدمات سازمانی را تضمین میکند.
امروز که چهار سال از آن زمان سپری میشود، این شرکت با برگزاری همایش Red Hat Summit در بوستون اعلام کرد که از این پس در قالب یک شرکت ارایهدهنده سیستمهای تحلیل سازمانی مبتنی بر فضای پردازش ابری گامهای پیش رو را برمیدارد.
این شرکت در جریان کنفرانس مذکور نسخه جدید سیستم Red Hat Access Insights را با نام RHAI 6 معرفی کرد و توضیح داد که این محصول میتواند در قالب یک ابزار تحلیلی عملیاتی در زمینههای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
این شرکت همچنین ابزارهای ابری جدید خود را با نامهای Red Hat Cloud Infrastructure، Red Hat CloudForms و Red Hat Satellite در معرض دید عموم قرار داد.
سرویس RHAI یک ابزار کاربردی محسوب میشود که مشکلات ارتباط با مشتری را حل میکند و در شرایط بحرانی و عملیاتی، راهحلهای کاربردی ارائه میدهد.
مدیران IT و مسئولان شبکه در سازمان به کمک این ابزار میتوانند دید وسیعتری به سازمان داشته باشند و از طریق سیستم Red Hat infrastructure روی چهار بخش حیاتی عملکرد، در دسترس بودن، ثبات و امنیت تمرکز بهتر تمرکز کنند.