۰
plusresetminus
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
سرمایه‌گذاری ویژه شبکه‌های اجتماعی در آسیا

فیس‌بوک در هند چه می‌خواهد؟

ایتنا- هند بیشتر از هر کشور دیگری در جهان بزرگترین جامعه توسعه دهندگان بین‌المللی فیس‌بوک را در خود جای داده.
فیس‌بوک در هند چه می‌خواهد؟


فیس‌بوک در یک سال و نیم گذشته در هند سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را انجام داده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، از ۵۰ میلیون دلاری که این شرکت برای سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌های (شرکت‌های دانش بنیان نوپا) آسیایی صرف کرده ۲۰ میلیون دلار صرف اپلیکیشن‌های موبایلی در هند شده است.

دب لیو - رئیس بخش بازرگانی فیس‌بوک -به بیزینس اینسایدر می‌گوید: واقعا هیجان‌انگیز است که ببینیم این برنامه چطور از زمان شروع بویژه در هند پیشرفت داشته است.

امروزه بیش از ۷۰ درصد توسعه دهندگانی که اپلیکیشن خود را با فیس‌بوک ادغام می‌کنند در خارج از آمریکا زندگی میکنند و در این میان هند بیشتر از هر کشور دیگری در جهان بزرگترین جامعه توسعه دهندگان بین‌المللی فیس‌بوک را در خود جای داده است. بیشتر از ۷۵ درصد پرفروش‌ترین برنامه‌ها در هند با فیس‌بوک لینک هستند.

در حال حاضر بخش کوچکی از جمعیت هند آنلاین هستند اما همچنان پس از چین و آمریکا سومین جمعیت بزرگ کاربران اینترنت در جهان را تشکیل می‌دهد و از نظر ضریب نفوذ اینتزنت نیز همین رتبه را دارد.

فیس‌بوک در سال ۲۰۱۰ تنها هشت میلیون کاربر در هند داشت که این رقم اکنون به ۱۳۲ میلیون نفر رسیده و این امر هند را به دومین کشور که بیشترین کاربر را در خود جای داده تبدیل می‌کند. در حال حاضر بیشترین کاربر فیس‌بوک (۱۹۳ میلیون نفر) در آمریکا هستند.

اما این شرکت هنوز درست فکر نکرده که چطور در هند به درآمدزایی برسد.

تحلیلگران موسسه تحقیقاتی کانترریسرچ اخیرا به رویترز گفتند که برآورد کرده‌اند که فیس‌بوک در یک سه ماهه بتواند ۱۵ میلیون دلار در هند درآمدزایی کند در حالیکه گوگل هم‌اکنون در هر سه ماهه ۳۵۰ میلیون دلار در هند درآمد دارد.

فیس‌بوک هم‌اکنون در هر سه ماهه به ازای هر کاربر ۱۵ سنت در هند درآمد دارد در حالیکه در آمریکا به ازای هر کاربر هفت تا هشت دلار کسب درآمد می‌کند.
کد مطلب: 37789
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام