۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱

شبکه اجتماعی کیت برای شناسایی محصولات خلاقانه راه‌اندازی شد

ایتنا- اکسپا از راه‌اندازی شبکه اجتماعی کیت خبر داد که به افراد کمک می کند تا محصولات محبوب و جالب خود را به اشتراک گذارده و در این زمینه اطلاع رسانی کنند.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک کرانچ، Camille Hearst مدیر عامل اکسپا قبلا با شرکت هایی همچون گوگل و اپل همکاری داشته و مغز متفکر برنامه همراه موفق هایلو بوده است. وی از مارس سال ۲۰۱۵ کار طراحی کیت را آغاز کرده و عموم مردم از نوامبر ۲۰۱۵ به شبکه یادشده دسترسی پیدا کردند.

در این زمینه Naveen Selvadurai یکی از بنیانگذاران Foursquare هم با شرکت اکسپا همکاری داشته و برخی شرکت‌های نوپای دیگر مانند Operator، Current و Spot هم در این زمینه با اکسپا همکاری داشته‌اند.

اگر چه دره سیلیکون قلب فناوری آمریکا محسوب می شود، اما تعداد شرکت‌های فناوری نوپایی که در نیویورک فعالیت های خود را آغاز می‌کنند روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از آنها از حداقل امکانات به همین منظور استفاده می کنند.

بسیاری از این مجموعه‌ها می‌گویند در حال طراحی محصولات همراه خلاقانه‌ای با حداقل هزینه هستند و طی ماه‌های آینده از آنها رونمایی خواهند کرد.
کد مطلب: 42861
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام