۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۱

تمجید SugarCRM از راهبرد هوشمند مدیریت ارتباط با مشتریان

ایتنا - این سرویس به ترکیب داده‌های درون‌ سازمانی شرکت‌ها با منابع بیرونی خواهد پرداخت تا پیش‌بینی‌های تحلیلی فراهم کند و نگاه وسیع‌تری به مشتریان داشته باشد.
تمجید SugarCRM از راهبرد هوشمند مدیریت ارتباط با مشتریان


شرکت SugarCRM (عرضه‌کننده محصولات و خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان) در طی همایش سالیانه خود با عنوان SugarCon که در هفته گذشته برگزار شد، از عرضه جدید خود با عنوان «سرویس هوش Sugar» خبر داد که مبتنی بر یادگیری ماشین است و در حال حاضر در فاز توسعه به‌سر می‌برد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Toptechnews، گفته می‌شود این سرویس که از طریق عامل هوش مصنوعی با نام کانداس(Candace) ارائه خواهد شد، شکل و شمایل Siri یا Cortana را داراست. این سرویس به ترکیب داده‌های درون‌ سازمانی شرکت‌ها با منابع بیرونی خواهد پرداخت تا پیش‌بینی‌های تحلیلی فراهم کند و نگاه وسیع‌تری به مشتریان داشته باشد.

گفتنی است تاکنون هنوز هیچ تاریخی برای عرضه و یا قیمتی برای این محصول جدید اعلام نشده است. آن‌طور که شوگر.سی‌.آر‌.اِم اعلام کرده، این سرویس اطلاعاتی، به‌عنوان فروشگاهی همه‌منظوره و مملو از اطلاعات در خصوص تعاملات فروشنده و مشتری عمل خواهد کرد.

در طی همایش گفته‌شده، آقای ریچ گرین(مدیر ارشد محصول در شرکت شوگر.سی‌.آر‌.اِم) به عرضه نمایشی از کانداس و سرویس جدید اطلاعاتی پرداخت. او گفت فناوری‌های جدید به تحول مدیریت ارتباط با مشتریان کمک می‌کنند و اظهار کرد که سرویس جدید شوگر.سی‌.آر‌.اِم، بر فناوری‌هایی بنا نهاده شده است که از طریق دو تصاحب جدید به این مجموعه افزوده شده‌اند؛ یعنی Contastic و Stitch.


شرکت کنتاستیک که در ماه مارس (فروردین) و با قیمتی نامعلوم توسط شوگر.سی‌.آر‌.اِم خریداری شد، دارای پلتفرم پردازش خودکار زبان طبیعی است و طوری طراحی شده تا به شرکت‌ها کمک کند برای مشتریان، اطلاعات مرتبط را به سرعت فراهم نمایند. از سوی دیگر، تخصص شرکت استیچ نیز که در ماه مارس ۲۰۱۵ خریداری شد، در فناوری‌های دستیار شخصی برای کاربران موبایل می‌باشد.

آقای گرین می‌گوید فناوری‌های این دو شرکت به شوگر.سی‌.آر‌.اِم کمک می‌کنند تا خدمات خود را بر اساس آنها بنیان‌گذاری کند. وی ادامه می‌دهد: «قرار است در آینده نزدیک، امکان جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات حاصل از گسترده وسیعی از منابع مربوط به مشتریان را در اختیار کاربران شوگر.سی‌.آر‌.اِم قرار دهیم، به‌گونه‌ای که افراد، زمان کمتری را برای وارد کردن داده‌ها به سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان صرف کنند و در مقابل، زمان بیشتری را صرف یادگیری از آن نمایند.»

گفتنی است بنابر گزارشی که در سال ۲۰۱۵ توسط مؤسسه گارتنر منتشر شد، بخش زیادی از رشد کنونی شرکت شوگر.سی‌.آر‌.اِم، از سوی مشتریان دارای کسب‌وکارهای کوچک ناشی می‌شود که معمولاً ۵۰۰ تا هزار کاربر دارند. همچنین، افزودن خدماتی که از هوش مصنوعی و سطح بیشتری از اتوماسیون برخوردار باشند، به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا حوزه بازار خود را گسترش دهند.
 
کد مطلب: 44834
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام