۰
plusresetminus
شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۵

یکپارچه‌سازی ویژگی‌های جدید سیلزفورس

ایتنا - گفته می‌شود ویژگی جدید سیلزفورس با نام Inbox Calendar با پیوند دادن داده‌های مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان به تقویم کاربران، به پشتیبانی بهتری از ایمیل خواهد پرداخت.
یکپارچه‌سازی ویژگی‌های جدید سیلزفورس


شرکت سیلزفورس درنظر دارد با یکپارچه‌سازی بهتر نرم‌افزار Inbox با برنامه‌های مربوط به تقویم، در طی جلسات و هنگام آمد و شد، دسترسی به داده‌های مشتریان را برای فروشندگان و بازاریابان تسهیل نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Toptechnews، گفته می‌شود ویژگی جدید سیلزفورس با نام Inbox Calendar که قرار است در ماه اکتبر (مهر) عرضه شود، با پیوند دادن داده‌های مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان به تقویم کاربران، به پشتیبانی بهتری از ایمیل خواهد پرداخت.

سیلزفورس گفته است هدف از طراحی این ویژگی جدید که هفته پیش معرفی شد، آن است که افراد حوزه فروش برای دسترسی به اطلاعات مشتریان، وقت کمتری را صرف باز کردن دیگر برنامه‌ها و جست‌وجوی سایر منابع اطلاعاتی نمایند. البته این به‌روزرسانی برای کاربرانی که در حال حاضر از Inbox استفاده می‌کنند، هیچ هزینه اضافه‌ای در بر ندارد.

گفته می‌شود نمایندگان بازاریابی و فروش به‌جای فروختن کالا، معمولاً تا هفتاد درصد از زمان خود را صرف جست‌وجو، به‌روزرسانی و دیگر کارهایی از این دست می‌کنند. برای مثال، سیلزفورس به مطالعه‌ای که توسط مؤسسه پژوهشی CSO Insights انجام شده، اشاره می‌کند. در این مطالعه، نشان داده شد فروشندگان تنها برای اینکه اطلاعات مرتبط با مشتریان خاص خود را پیدا نمایند، حتی ممکن است لازم باشد به جست‌وجوی پانزده منابع اطلاعاتی هم بپردازند.

هدف سیلزفورس از عرضه برنامه Inbox Calendar، کاهش زمان و تلاش لازم برای انجام چنین کارهایی بوده است. در واقع، هنگامی که یک کارمند فروش یا بازاریابی، یک ایمیل یا دعوتنامه ایمیلی را باز می‌کند، این مسئله، با قرار دادن داده‌های CRM مرتبط به وی انجام می‌شود.


استفن اکیان (یکی از مدیران ارشد در قسمت SalesforceIQ) در پست بلاگی خود و پیرامون عرضه جدید این شرکت می‌نویسد: «ما متوجه هستیم که در کارهای مربوط به فروش، دردسرهای روزانه مربوط به افراد شاغل در این حوزه باید حل‌وفصل شود.»
او می‌افزاید: «در حال حاضر، تنها به‌خاطر رفتن از این برنامه به آن برنامه، مقدار زیادی از زمان ارزشمند این افراد تلف می‌شود – کارهایی همچون ایمیل زدن به مشتریان کنونی و مشتریان آتی، تنظیم زمان‌بندی جلسات، حضور در جلسات، آپلود کردن یادداشت‌ها و به‌روزرسانی نمودن امور.»
 
کد مطلب: 44949
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام