۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲

امکان گرفتن وقت از سیستم پشتیبانی آنلاین اپل برای پشتیبانی

ابتنا- سیستم پشتیبانی آنلاین شرکت اپل به شما اجازه می‌دهد تا برای تعمیر از مراکز تعمیر مجاز، وقت قبلی بگیرید.
امکان گرفتن وقت از سیستم پشتیبانی آنلاین اپل برای پشتیبانی


یکی از دلایل محبوبیت شرکت اپل، سیستم پشتیبانی این شرکت بوده است. اپل با سیستم پشتیبانی اپل کر (Apple Care) و با استفاده از نمایندگی‌های بسیار در سراسر شهرهای بزرگ، به مشتریان خود اجازه می‌داد برای تعمیر گوشی هوشمند و یا لپ‌تاپ خود و یا استفاده از گارانتی این شرکت، به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Theverge، اخیرا این مراکز به شدت شلوغ شده و گاه نتوانسته‌اند پاسخ‌گوی حجم بالای مشتریان باشند. پس از آن بود که اپل تصمیم گرفت علاوه بر نمایندگی‌های مجاز خود، از مراکز تعمیر مجاز نیز استفاده کند. سیستم پشتیبانی آنلاین اپل به کاربران اجازه می‌داد این مراکز را شناسایی کرده و برای تعمیر گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود به آنها مراجعه کنند.


شرکت اپل به تازگی سیستم پشتیبانی آنلاین نرم‌افزاری خود را به‌روزرسانی کرده است تا مشتریان بتوانند به سادگی مراکزی تعمیر مجاز را برای تعمیر گوشی و یا کامپیوتر خود پیدا کنند. در ابتدا سایت مک رومرز ( Mac rumors ) به این نکته پی برد که شرکت اپل در سایت خود مراکز مختلف شخص ثالث را نیز معرفی کرده است.

پس از پی بردن به این موضوع کاربران دریافتند که دیگر نیازی نیست برای تعمیر صفحه شکسته گوشی و یا لپ تاپ خود به فروشگاه‌های اپل مراجعه کنند. اکنون با به‌روزرسانی این سیستم جدید کاربران با استفاده از مرورگر خود می‌توانند حتی از این مراکز تعمیر شخص ثالث نیز وقت قبلی گرفته و برای خدامت مورد نیاز به آنها مراجعه کنید.

پیش‌تر غالبا کاربرانی که در شهرهای بزرگ به دنبال تعمیر ابزارهای اپل خود بودند، همواره با مشکل صف انتظار بلند مراکز مواجه می‌شدند. انتظار برای تعمیر وسیله الکترونیکی خود، شاید به هفته‌ها نیز می‌رسید. اما با این تغییر کوچک نرم‌افزاری این مشکل به سادگی حل شده و وقت مشتریان اپل کمتر گرفته می‌شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که اپل دیگر تاکیدی به مراجعه به مراکز رسمی خود شرکت نداشته و با مراکز اپل شخص ثالث نیز همکاری می‌کند.
شرکت اپل با این عمل به کاربران خود نشان داد به آسایش آنها نیز توجه دارد و به دنبال این است که در زمینه پشتیبانی گوی سبقت را از دیگر رقبای خود ربوده و به شرکتی ایده‌آل در زمینه پشتیبانی از مشتری تبدیل شود.
 
کد مطلب: 46873
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام