کد مطلب: 49547
۷ نظر
Share/Save/Bookmark

«واعظی» از وزارت ارتباطات می‌رود

 
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۶
 
ایتنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت دوازدهم در سمت وزارت ارتباطات نخواهم ماند.
«واعظی» از وزارت ارتباطات می‌رود



به گزارش ایتنا از مهر، محمود واعظی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در مورد تصدی پست وزارت ارتباطات در دولت آینده گفت: در دولت دوازدهم حضور دارم، اما در یک جایگاه دیگری خواهم بود.

وی همچنین گفت: مواضع دولت در راستای ارائه خدمات باکیفیت برای مردم است و همچنان بر این مواضع پایبند خواهد بود.

واعظی با اشاره به اینکه نباید بر اساس سلیقه شخصی سایتی را ببندیم، افزود: دولت با موضوع فعالیت سایت‌های مستهجن، ضداخلاق، ضد دین و سایت‌هایی که به ترویج خشونت می پردازد، مخالف است و در مورد فلیتر آنها اقدام می‌کند اما آن به معنی این نیست که بخواهیم به سلیقه شخصی خود هر گونه سایتی را فیلتر کنیم.

وزیر ارتباطات اضافه کرد: باید تفکری حاصل شود که مردم به سمت استفاده مناسب از شبکه‌ها بروند و وظیفه ما تنها برخورد با موارد مستهجن و ضددینی در این شبکه‌ها است.
Mohsen
Germany
۱۳۹۶-۰۵-۰۱ ۱۰:۰۲:۴۶
بهتر. اینترنت نه تنها ارزون نشد بلکه گرونتر شد. هیچی از نظر فناوری بهتر نشد. ویز رو بستن. هزارتا سایت بدون دلیل بسته شده. فقط شعار بود این وزیر
 
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۵:۵۱:۱۲
چرا فقط مردم بلدن بنالن؟؟؟ محسن جان بی طرفانه قضاوت کن یادت میاد اون قدیم GPRS بود یه صفحه باز نمیشد؟ یادت میاد وی چت و‌... رو راحت فیلتر کردن اما مهندس واعظی جلوی خیلی ها وایساد، خب بنده خدا زورش به دادستان نمیرسه چی کنه
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۰۰:۲۹:۳۰
موافقم
شاید هر کس دیگه ای بود اینقدر نمیتونست جلوی تندروی و فیلتر رو بگیره
 
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۶:۰۱:۱۶
من خودم همش از اینترنت موبایل استفاده می کنم شما واقعا ببین الان بین اپراتورها چه رقابتی افتاده،روز به روز دارن خدمات نوین ارائه میدن از3Gو4G و NFC و Volte و کنتور هوشمندتا این قرارداد جدید همراه اول با نوکیا در راستای پیاده سازی 5G،کاهش نرخ مکالمه و. دفترچه بیمه الکترونیک رایتل اینا همش نشونه پیشرفت هست، ولی خب در زمینه فیلترینگ باشما موافقم نباید هرچی گیرشون میاد فیلتر کنن! مثلا یه سایت موسیقی یا فیلم خارجی چرا باید فیلتر باشه؟!
 
Irani
Canada
۱۳۹۶-۰۵-۰۱ ۱۱:۳۹:۳۹
بهترین وزیری که توی این سیستم دیدم ایشون بودن، واقعاً جلوی افراطگر ها ایستادگی کردند.
 
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۰۲ ۱۵:۳۴:۰۴
بهترین وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی آقای واعظی بودن❤ قبل از آقای واعظی اینترنت موبایل صفحه گوگل رو هم باز نمی کرد! الان روستاها هم 3G و4G دارن
 
آرمین
Iran, Islamic Republic of