کد مطلب: 30198
۳ نظر
Share/Save/Bookmark
داستان دنباله‌دار حاشیه‌های سامسونگ در ایران
کهکشانی که نکوست...
 
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
 
ایتنا - شاید بهتر باشد این قسم رفتار غیرحرفه‌ای متولیان جدید امور رسانه‌ای سامسونگ در ایران را به پای کم تجربگی آنان بگذاریم و تعاملی هرچه بهتر با اصحاب رسانه را برای ایشان در آتیه آرزو کنیم.


حسین رسولی - شرکت سامسونگ خصوصا در حوزه موبایل در سال‌های اخیر توانسته است با سیاستگذاری‌های  مدیران کره‌ای خود و بهره گرفتن از تجربه و دانش رقبا، جایگاه و وجهه خوبی در بازارهای جهانی برای خود دست‌وپا کند. سالیان چندی است که طبعا پای سامسونگ و گوشی‌های رنگارنگش به ایران نیز باز شده تا طرفدارانش بتوانند با سهولت و اطمینان خاطر بیشتر محصولاتش را خریداری کنند.
در این میان رویدادهایی چون ساخت کلیپ تبلیغاتی توهین آمیز به ایرانیان، قطع خدمات آنلاین به کاربران ایرانی، آن هم در حین و همزمان با فروش انبوه روزانه در ایران و نیز عدم خدمات رسانی مطلوب به مشتریان به هنگام معیوب بودن تعداد زیادی از باتری‌های محصولات این شرکت شرق آسیا، مسائلی بود که دستمایه حیرت و نیز عامل گلایه مشتریان این برند را در ایران به دنبال داشت که دست‌اندرکاران رسانه نیز سعی کردند به سهم خود هموطنانشان را در این برهه تنها نگذارند.

القصه... از جمله محصولات پرآوازه و پراقبال سالیان اخیر سامسونگ موبایل سری Galaxy است که اتفاقا روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه 93 قرار بود مراسم رونمایی از سری ۵ آن در حضور اصحاب رسانه و علاقه‌مندان، در محل تالار مهربانی(!) باشگاه انقلاب برگزار شود.

پیش‌تر شنیده شده بود که موسسه مسئول امور رسانه‌ای سامسونگ در ایران تغییر کرده و موسسه‌ای جدید عهده دار این امر شده است.
اما آنچه در باشگاه انقلاب تحت نظارت این دوستان در جریان بود، بسیار با آنچه نیک اندیشانه انتظارش را می کشیدیم فاصله داشت. از همکاران و خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در محل، شنیده شده که مسئولان برگزاری و نمایندگان شرکت مزبور به واسطه ناآشنا بودن با فضای رسانه‌ای و کم تجربگی در این زمینه، برخورد مناسبی با اصحاب رسانه IT نداشتند و مانع ورود تعداد زیادی از خبرنگاران و نویسندگان حوزه فناوری اطلاعات به محل اصلی نشست شدند، به نحوی که خبرنگاران ناچار شدند همراه با عموم منتظر شوند و با یکی دو ساعت تاخیر اجازه ورود را پیدا کردند.
در حالی که پیش‌تر بارها اعلام شده بود رونمایی اصلی از ساعت ۵ بعدازظهر آغاز خواهد شد، انتظار خبرنگاران تا پاسی از شش گذشته نیز حاصلی نداشت. در نتیجه تعدادی از آنان پس از ساعتی انتظار به دفتر رسانه‌های خود بازگشتند.

از قدیم گفته‌اند: سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ لیکن شاید بهتر باشد این قسم رفتار غیرحرفه‌ای متولیان جدید امور رسانه‌ای سامسونگ در ایران را به پای کم تجربگی آنان بگذاریم و تعاملی هرچه بهتر با اصحاب رسانه را برای ایشان در آتیه آرزو کنیم.
 
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۲:۱۴:۲۳
موندم چرا بعضی ها انقدر کشته سامسونگ هستند؟
پلاستیک دوست دارند؟
 
مجید
United States
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۳:۵۸:۳۹
زین پس بجای کاربرد محصولات"سامسونگ" از محصولات"ال‌جی" استفاده خواهیم کرد
 
علی
۱۳۹۳-۰۱-۳۱ ۱۹:۳۳:۵۳
فعلا که داره خروار خروار به مردم ما میفروشه و به ریش همه میخنده