سايت خبری فناوری اطلاعات (ايتنا) 12 اسفند 1394 ساعت 13:58 https://www.itna.ir/news/41658/مخابرات-تهران-مشترکان-adsl-خسارت-پرداخت -------------------------------------------------- عنوان : مخابرات تهران به مشترکان ADSL خسارت پرداخت کرد -------------------------------------------------- ایتنا- شرکت مخابرات استان تهران امسال و از سیکل پنج مطابق با مصوبه شماره ۱۷۷ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی به مشترکان اینترنت پرسرعت خود خسارت پرداخت کرد. متن : به گزارش ایتنا از تسنیم، کامران کاظمی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: درحال حاضر مشترکان اینترنت پرسرعت دارای سطح خدمات برنز هستند که خسارت بر مبنای آن پرداخت می‌شود. معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران افزود: با توجه به این مصوبه ضریب دسترسی مشترکان در سطح برنز ۹۸ درصد است. وی درباره قرارداد موافقتنامه سطح خدمات گفت: "SLA" یک قرارداد دوجانبه بین خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده است که براساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق‌شده، منعقد می‌شود. در این قرارداد باید کیفیت، نحوه اندازه‌گیری تخطی از سطح خدمات و ضمانت‌های اجرایی آن تعیین شود. او افزود: چنانچه کاهش کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) از پارامترهای تعهد شده در قرارداد بیشتر باشد شامل پرداخت خسارت شده و در زمان بروز مشکل مشترکان می‌بایست با تماس با شماره ۲۰۲۰ نسبت به ثبت مشکل اقدام نمایند. منبع: تسنیم