کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رگولاتوري: برخورد با شركت‌هاي اينترنتي كم‌فروش

17 مهر 1387 ساعت 20:11


محمدرضا فرنقي‌زاد - مدير روابط‌عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - در گفت‌وگو با ايسنا‌ درباره‌ عملكرد سازمان درباره‌ سخنان وزير ارتباطات مبني بر اين كه شاكيان مي‌توانند شكايت خود را در زمينه كم فروشي‌هاي اينترنت در بازار و در واقع عملكرد شركت‌هاي اينترنتي به سازمان تنظيم مقررات ارجاع دهند، گفت: سازمان بر اساس مفاد پروانه با شركت‌هاي متخلف برخورد خواهد كرد. وي گفت: جرايمي براي اين موضوع در نظر گرفته شده اما نكته مهمي كه شاكيان بايد به آن توجه داشته باشند اين است كه اگر به عنوان مثال شخصي با شركتي در رابطه با استفاده از سرويس اينترنت قراردادي منعقد كند و اين شركت كم‌فروشي در سرويس خود داشته باشد سازمان تنظيم مقررات فقط مي‌تواند با توجه به مفاد پروانه با اين شركت برخورد كرده و جرايمي براي وي مشخص كند ولي اگر شاكي درخواست بازپس‌گيري مبلغ خود را از شركت متخلف داشته باشد اين موضوع بايد از طريق مراجع قضايي پي‌گيري شود. فرنقي‌زاد يادآور شد: كساني كه مي‌خواهند به صورت مكتوب تقاضا و در واقع شكايت خود را ارايه دهند مي‌توانند مورد خود را به صندوق پستي 4415 ـ 15598 و يا به آدرس تهران، خيابان شريعتي، خيابان شهيد توپچي، پلاك 18، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال كنند.


کد مطلب: 11216

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/11216/رگولاتوري-برخورد-شركت-هاي-اينترنتي-كم-فروش

ايتنا
  https://www.itna.ir