۰
plusresetminus
شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۵

اتحادARM و IBM در برابر Intel

دو شركت ARM و IBM اعلام كردند كه به همكاري‌هاي مشترك خود براي توليد پردازنده‌هاي ۱۴ نانومتري همچنان ادامه مي‌دهند تا رقابت بيشتري را با شركت اينتل انجام دهند.
اتحادARM و IBM در برابر Intel
 اين دو شركت طي بيانيه‌ مشتركي توضيح دادند كه به همكاري‌ها و روابط كنوني خود گسترش مي‌دهند تا از اين طريق بتوانند نسل نوين محصولات هوشمند و كارآمد را براي پردازنده‌هاي IBM به توليد برسانند. 

اين اقدام به منظور توليد نسل نوين پردازنده‌هاي كوچك‌تر، سريع‌تر و با قابليت مصرف انرژي كمتر صورت مي‌گيرد كه قرار است اين پردازنده‌ها براي دستگاه‌هاي الكترونيكي قابل‌حمل جديد توليد شوند. 

"مايكل كاديگان " مدير مركز ميكروالكترونيك در شركت IBM در اين خصوص گفت: ‌پردازنده‌هاي Cortex شركت ARM به پلتفورم اصلي براي گوشي‌هاي هوشمند تبديل شده‌اند و انواع دستگاه‌هاي الكترونيكي قابل حمل جديد نيز مبتني بر آن ساخته مي‌شوند. 

او در ادامه توضيح داد: در نظر داريم همكاري‌هاي خود را با شركت ARM نزديك‌تر كنيم تا از اين طريق مشتريان ما نيز بتوانند از فناوري‌ها و قابليت‌هاي محصولات ARM بهره‌مند شوند. اين محصولات كه سرعت بالايي دارند، به ميزان كم انرژي مصرف مي‌كنند و براي انواع دستگاه‌هاي الكترونيكي و ديجيتالي همراه مناسب هستند. 

"سيمون سگارز " مدير مركز IPهاي فيزيكي ARM نيز در اين باره گفت: شركت IBM تاكنون فعاليت‌هاي ارزنده‌اي را در حوزه پردازنده‌ها و توسعه آن‌ها انجام داده است. اين فعاليت‌ها مي‌تواند بر بازار جهاني محصولات نيمه‌هادي تاثير بگذارد. اين شركت هم‌اكنون محصولات خود را به صورت گسترده و با قابليت‌هاي فراوان توليد مي‌كند كه همكاري ما با آن مي‌تواند نتايج بسيار قابل ملاحظه‌اي را در پي داشته باشد.

کد مطلب: 16645
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام