۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۴۲

تبرئه مخابرات از جريمه 3ميليارد توماني

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به هیچ وجه علاقه‌ای به جریمه کردن اپراتورها ندارد گفت: با تذکری که به شرکت مخابرات ایران در مورد تعرفه خطوط اینترنتی E۱ داده شد جلوی این تخلف گرفته شد و مخابرات از این بابت مشمول جریمه نشد.
تبرئه مخابرات از جريمه 3ميليارد توماني
محمد کرم پور امروز یکشنبه در حاشیه پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر نقش رگولاتوری در ارتباط با اپراتورهای ارتباطی در جمع خبرنگاران گفت: اساسا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با قانون‌گذاری و مقررات حامی اپراتورها است تا اپراتورها با افزایش کیفیت خدمات خود به منافع چشم‌گیری دست یابند.

وی با بیان اینکه مشکل تعرفه خطوط E۱ با تذکری که به مخابرات داده شد حل شد اضافه کرد: طبق زمان مقرر جلوی این تخلف گرفته شد و جریمه‌ای نیز برای شرکت مخابرات ایران درنظر گرفته نشد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به روابط مطلوب میان این سازمان و اپراتورهای ارتباطی فعال در کشور اظهار داشت: براین اساس در رگولاتوری اتاق اپراتوری ایجاد کرده‌ایم که تمامی اپراتورها می‌توانند در آن نماینده داشته باشند و با حضور خود در آن معضلات و مشکلات پیشروی را حل کنند.

وی در مورد اخطار سازمان تنظیم مقررات به اپراتور ایرانسل برای توقف فروش سیم‌کارت گفت: رگولاتوری به هیچ عنوان درصدد نیست که اپراتوری را جریمه کند و هیچ علاقه‌ای به این کار ندارد بنابراین تمام تلاش این است که با تذکر و هشدار در جهت منافع اپراتور که در نهایت منافع مردم است، گام بردارد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ‌به واسطه تعاملات دو طرفه‌ مابین اپراتورها و سازمان تنظیم مقررات تنش و ناراحتی میان این دو نهاد وجود ندارد. در این راستا برای ارائه برخی خدمات به اپراتورها تذکراتی داده شده که آنها نیز در تعامل با رگولاتوری به سرعت جلوی اقدامات خود را گرفته‌اند و این موجب شده که تخلفی صورت نگیرد. در این رابطه اپراتور ایرانسل نیز جلوی فروش این سیم‌کارت‌ها را گرفته و پیشنهاد خود را به سازمان تنظیم مقررات ارائه داده که سازمان درصدد است با بررسی این پیشنهاد دستور نهایی صادر شود.


کد مطلب: 16872
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام