۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۴

همایش کارآفرینی زنان در حوزه IT فردا کلید می‌خورد

ايتنا - به گفته دبیر همایش، سعی شده است مشارکت عوامل ذینفع در محیط IT جلب شود.

هفتمین همایش کارآفرینی زنان با عنوان کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات توسط انجمن زنان مدیر کارآفرین و با همکاری انجمن ملی زنان کارآفرین، شورای عالی انفورماتیک کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و انجمن انفورماتیک ایران فردا ۱۱ اسفندماه در محل مرکز تحقیقات مخابرات آغاز به کار می کند.

به گزارش ایتنا از دبیر خانه همایش، فریبا مهدیون دبیر همایش با اعلام این خبر گفت: در اجرای این همایش سعی شده است مشارکت عوامل ذینفع در محیط IT جلب شود.
وی افزود: سازمان‌ها، انجمن‌ها و مراکزی در برپایی این همایش با ما همکاری کرده‌اند که به نحوی در انعکاس مشکلات کارآفرینی این حوزه و تلاش در رفع این مشکلات و کمک به بهبود و اصلاح سیاست‌های حمایتی از کارآفرینان این حوزه می‌توانند موثر باشند . ضمن اینکه مشکلات این حوزه نیز به آنان منعکس خواهد شد.

دبیر همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات درباره دلایل جلب مشارکت شورای عالی انفورماتیک، سازمان نظان صنفی رایانه‌ای و انجمن انفورماتیک کشور در برگزاری همایش گفت: شورای عالی انفورماتیک کشور به عنوان متولی حوزه IT در زمینه تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی شرکت‌های کامپیوتری و صدور گواهی ثبت نرم‌افزارها و تامین حقوق پدید آورندگان نرم‌افزار و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان نقطه تعامل بخش خصوصی و دولتی در حوزه ICT و با دارا بودن بیش از ۴ هزار عضو حقوقی و حقیقی متخصص در حوزه ICT و انجمن انفورماتیک کشور با سابقه چند دهه فعالیت در زمینه معرفی جدید ترین دستاوردهای علمی و اساتید و پژوهشگران این صنعت می‌توانند در حوزه فرهنگ‌سازی کارآفرینی در حوزه IT و ایجاد یک سیستم آموزشی دانشگاهی و حرفه‌ای مناسب این فناوری نقش بسزایی داشته باشند.

مهدیون با ابراز امیدواری نسبت به برآورده شده اهداف برگزاری همایش گفت: این همایش با اهداف توانمند سازی دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته IT ، کمک به ایجاد شبکه‌های اطلاعاتی و ارتباطی میان زنان کارآفرین در سطح ملی، شناسایی و معرفی الگوهای موفق کارآفرینی و معرفی توانمندی آنان و بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای محیط کسب و کار در حوزه IT برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش در آدرس مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن: ۸۸۵۱۴۵۲۰ و فکس: ۸۸۵۰۳۷۹۵ با دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.
کد مطلب: 17177
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام