۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۹

افزايش چشم‌گير محبوبيت توييتر

ايتنا - کاربران اين شبکه اجتماعي روزانه بيش از ۳۵۰ ميليارد پست ارسال و نزديك به ۶۰۰ هزار نفر در اين شبکه اجتماعي ثبت نام مي‌کنند.
افزايش چشم‌گير محبوبيت توييتر


بر اساس تازه‌ترين گزارش‌ها، شبكه اجتماعي توييتر پس از گذشت پنج سال از راه‌اندازي همچنان به روند رو به‌ رشد خود ادامه مي‌دهد و روز به روز بر تعداد كاربران آن افزوده مي‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، کاربران اين شبکه اجتماعي روزانه بيش از ۳۵۰ ميليارد پست ارسال و نزديك به ۶۰۰ هزار نفر در اين شبکه اجتماعي ثبت نام مي‌کنند.

در نخستين روز راه‌اندازي توييتر، تنها ۲۲۴ پست در آن ارسال شد ولي اين سرويس ميکروبلاگينک روند رو به رشد خيره کننده‌اي را داشته و در حال حاضر يک ميليون نرم‌افزار توسط ۷۵۰ هزار توليدکننده براي اتصال به اين شبکه اجتماعي از طريق ابزارهاي مختلف توليد شده است.

آمار ۳۵۰ ميلياردي توييتر موفقيت بسيار مهم براي اين شرکت به شمار مي‌رود.
توييتر طي سال‌هاي اخير همواره رو به بهبود بوده و بازده و امکانات آن بهتر شده است.

در حال حاضر بسياري از وب سايت‌هاي دنيا به اين شبکه اجتماعي متصل هستند و محتواي خود را در توييتر به اشتراک مي‌گذارند و شما در هر کجاي فضاي مجازي اينترنت سر بزنيد، اثري از اين شبکه ميکروبلاگينگ مشاهده خواهيد کرد.

توييتر هم‌اكنون پس از فيس‌بوك دومين شبكه اجتماعي بزرگ جهان محسوب مي‌شود و داراي نزديك به ۲۰۰ ميليون كاربر در سراسر جهان است.
کد مطلب: 18830
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
گفتی توییتر و داغ دلم رو تازه کردی!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام