۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۰

Asus ET۲۰۱۱AUTB؛همه با هم!

ایتنا - صفحه‌نمایش ۲۰ اینچی ET۲۰۱۱AUTB قابلیت پشتیبانی از حداکثر دقت ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل را دارد و به مدد فناوری نور پس زمینه LED تصاویر از کیفیت خوبی برخوردار هستند و تفکیک رنگی در تصاویر در حد خوبی است.
Asus ET۲۰۱۱AUTB؛همه با هم!



هر روزه محیط‌های اداری و خانگی کوچک و کوچک‌تر می‌شود و این موضوع باعث می‌شود تا کاربران بیش از پیش به سمت محصولات جمع و جور روی آورند.

به گزارش ایتنا، با توجه به این موضوع شرکت‌های بسیاری به سمت ساخت کامپیوتر یکپارچه (All In one) روی آورده‌اند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها شرکت تایوانی اسوس است که سالیان سال در ساخت مادربورد و دیگر محصولات الکترونیکی فعالیت دارد.

شاید در ابتدای کار کمتر کسی اعتقاد به خرید محصولات All in one داشت اما با ارائه محصولات جدید با مشخصات سخت‌افزاری پیشرفته کم کم یخ کاربران باز شد و به این عقیده رسیدند که می‌توان از این محصولات به جای کامپیوترهای دسکتاپ استفاده کرد.

در همین راستا شرکت اسوس به تازگی سری جدیدی از محصولات خود را به بازار ارائه کرده است که یکی از معروف‌ترین مدل این سری ET۲۰۱۱AUTB است که در ادامه نگاهی به ویژگی‌های آن خواهیم داشت.

محصول جدید شرکت اسوس از APU دو هسته‌ای Fusion E-۳۵۰ با فرکانس کاری ۱٫۶ گیگاهرتز بهره می‌برد. با وجود این APU شرکت AMD در این محصول از چیپ‌ست جدید موبایل خود با کد رمز Hudson A۵۰M استفاده کرده که تا به حال در کمتر محصولی از این دست استفاده شده است.

اسوس برای تأمین اطلاعات مورد نیاز پردازنده و ذخیره اطلاعات هم از یک ماژول SO-DIMM ۲ گیگابایتی DDR۳-۱۰۶۶ و هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی با سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه استفاده کرده است که برای محصولی در این دست واقعاً کافی خواهد بود.

اما در بخش پردازشی از آن جایی که APU جدید AMD در این محصول استفاده شده، شاهد حضور پردازنده گرافیکی مجتمع و در عین حال قدرتمند HD۶۳۱۰ در این محصول هستید که این موضوع می‌تواند تا حدود زیادی خیال شما را از بابت پردازش تصاویر گرافیگی و نمایش فیلم HD راحت کند.

صفحه‌نمایش ۲۰ اینچی ET۲۰۱۱AUTB قابلیت پشتیبانی از حداکثر دقت ۹۰۰×۱۶۰۰ پیکسل را دارد و به مدد فناوری نور پس زمینه LED تصاویر از کیفیت خوبی برخوردار هستند و تفکیک رنگی در تصاویر در حد خوبی است.

با این که با یک دستگاه ALL In One رو به رو هستیم اما محدودیتی در امکانات ارتباطی وجود ندارد. شما در این دستگاه از امکاناتی مانند کارت شبکه بی‌سیم با قابلیت پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲.۱۱n، پورت HDMI، پورت LAN گیگابیتی، دوربین اینترنتی ۰٫۳ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش چند لمسی (Multi Touch) و اسلات کارت‌خوان حافظه با قابلیت پشتیبانی از ۳ نوع کارت‌حافظه SD، SDHC و MMC بهره‌مند خواهید شد که این موضوع نیاز هر کاربر سخت‌پسندی را برآورده می‌کند.

با وجود این ویژگی‌ها در صورتی که قصد پردازش‌های گرافیکی سنگین را ندارید بهترین گزینه انتخاب یکی از این محصولات است چون واقعاً راحت شدن از دست کیس‌ها گاهی خیلی لذت بخش است!
کد مطلب: 19016
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام