۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۱

وقتی گلکسی‌تب بزرگ‌تر می‌شود

ایتنا - سیستم عامل Galaxy Tab، نسخه ۳.۱ آندروید است و به پردازنده یک گیگاهرتزی دو هسته‌ای Tegra۲ مجهز و قدرت پردازش بالا و بی‌نظیری را در اختیارتان می‌گذارد.
Galaxy Tab 10.1
Galaxy Tab 10.1


اگر به دستگاهی با سایز کوچک نیاز دارید که به اندازه کافی قدرتمند بوده، داخل کیفتان جا شود و امکان دسترسی به وب را در حال حرکت به رایتان فراهم کند، Galaxy Tab سامسونگ گزینه مناسبی است.

از آنجا که Galaxy Tab طراحی خوب و عملکرد مناسبی دارد، به عنوان یکی از بهترین تبلت موجود در بازار معرفی می‌شود.

به گزارش ایتنا، صفحه نمایش این دستگاه ۱۰.۱ اینچی است و برای گذراندن زمان در تعطیلات، استفاده در محل کار یا در حالی که روی کاناپه لم داده‌اید و دوست دارید وبگردی کنید، دستگاه مناسبی است.

این دستگاه به شما امکان می‌دهد که با محیطتان سازگار شوید، مثلاً هنگام پرواز به عنوان یک سرگرمی از آن استفاده کنید یا در یک جلسه تجاری به عنوان دفترچه یادداشت، نوت برداری کنید.

ضخامت Galaxy Tab فقط ۸.۶ میلی‌متر است که معادل قطر یک مداد است. بنابراین به جرات می‌توان گفت Galaxy Tab ۱۰.۱ اینچی، باریک‌ترین تبلت سایز بزرگ بازار است. وزن این دستگاه ۵۶۵ گرم است که برای دستگاهی در این سایز خیلی مناسب به نظر می‌رسد. از طرفی دیگر این وزن در مقایسه با رقبای سرکش دیگر در بازار پایین‌تر است.

سیستم عامل Galaxy Tab، نسخه ۳.۱ آندروید است و به پردازنده یک گیگاهرتزی دو هسته‌ای Tegra۲ مجهز و قدرت پردازش بالا و بی‌نظیری را در اختیارتان می‌گذارد. به این ترتیب امکان مرورگری در وب با سرعت بیشتر، بازی‌های قابل لمس‌تر و دسترسی به محتواهای سرگرمی و چندرسانه‌ای با قابلیت چندلمسی فراهم می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نرم افزار Adobe Flash Player ۱۰.۲ اشاره کرد که امکان دسترسی نامحدود به همه محتواهای آنلاین را فراهم می‌کند.

این دستگاه همچنین از اتصالات USB و WiFi برخوردار است و از دو دوربین ۳ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه پشتیبانی از فناوری DLNA است که امکان به اشتراک گذاری اینترنت را میان دستگاه‌های مختلف فراهم می‌کند. Galaxy Tab، GPS هم دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از نقشه‌های گوگل هنگام رانندگی و پیاده روی از سرویس ناوبری صوتی لحظه به لحظه بهره ببرند و راهشان را به سرعت پیدا کنند.

در این دستگاه همچنین برنامه‌ای با نام ThinkFree از پیش نصب شده که امکان دیدن و ویرایش مدارک آفیس مایکروسافت را در حال حرکت فراهم می‌کند. این همه تفاسیر ظرافت، سبکی و قابلیت‌های چندرسانه‌ای همه و همه یک‌جا در Galaxy Tab جمع شده است.
کد مطلب: 19186
نام شما
آدرس ايميل شما