۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۸
Asus O!play BDS-500/700

صدا، تصویر، حرکت!

ایتنا - این پخش‌کننده‌ها مجهز به پردازنده تصویری قدرتمند Qdeo است که به ترتیب باعث کاهش پرش تصویر بدون تغییر در میزان کنتراست تصویر می‌شود.
صدا، تصویر، حرکت!






این روزها یکی از ابزار های نوین برای پخش فایل‌های چند رسانه ای ،دستگاه های قابل حمل به عنوان HD player می‌باشد.

به گزارش ایتنا، یکی از ویژگی‌های این دستگاه‌ها قابلیت حمل آسان و برخورداری از امکانات پیشرفته می‌باشد.

با توجه به این موضوع شرکت اسوس مدتی است حرکت‌های خوبی را در بازار دستگاه‌های چندرسانه‌ای انجام داده است که نمونه‌های موفقی از آن پخش‌کننده‌های تازه وارد BDS-500/700 می‌باشد، که به تازگی وارد بازار شده است.

این پخش‌کننده‌ها مجهز به پردازنده تصویری قدرتمند Qdeo است که به ترتیب باعث کاهش پرش تصویر بدون تغییر در میزان کنتراست تصویر می‌شود.

این پردازنده باعث بهبود تفکیک‌پذیری رنگی و میزان کنتراست می‌شود که این موضوع لذت تماشای تصاویری ویدیوی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

با وجود این پردازنده قدرتمند این پخش‌کننده قادرند فایل‌های ISO دیسک‌های بلوری دو بعدی و سه‌بعدی (با امکان پخش منو) که روی هارددیسک است را به راحتی پخش‌کننده بدون آن که نیازی به استفاده از کامپیوتر باشد.

براساس اطلاعات ارائه شده میزان سیگنال به نویز مبدل دیجیتال به آنالوگ مدل BDS 700 این دستگاه حدود ۱۱۵ دسی‌بل است که این موضوع آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای پخش فیلم‌های بلوری تبدیل کرده است. این دستگاه‌ها از استانداردهای صوتی Dolby TrueHD و DTS-HD در حالت ۷.۱ کانال پشتیبانی می‌کند.

اسوس در این دستگاه از پورت‌های مجهز به پوشش طلا استفاده کرده است که این موضوع باعث می‌شود با گذشت زمان پورت‌ها تحت تأثیر اکسیژن دچار تغییراتی نشوند و کیفیت انتقال سیگنال از این پورت‌ها با بالاترین دقت انجام شود.

براساس اطلاعات ارائه شده این پخش‌کننده‌ها از ۴۵ فرمت استاندارد و مورد استفاده صدا و تصویر پشتیبانی می‌کنند که با این ویژگی دیگر کار مشکلی در پخش فایل‌های خود نخواهد داشت. یکی از ویژگی‌های جالب این دستگاه امکان پشتییبانی از فایل‌های بیش از چهار گیگابایت است که این موضوع به کمک ویژگی NTFS file management امکان‌پذیر است. به این موارد امکان پشتیبانی از هارددیسک‌های ۲.۵ اینچی، وجود رابط بی‌سیم داخلی (البته در مدل BDS-700) برای ارتباط با اینترنت و دسترسی به سایت‌های مختلف و رابط HDMI نسخه ۱.۴ برای انتقال تصاویر سه‌بعدی دیسک‌های بلوری سه بعدی اشاره کرد.

خوب با وجود این ویژگی‌ها به نظر شما این محصول شرکت Asus نمی‌تواند گزینه مناسبی برای کاربردهای چندرسانه‌ای شما باشد؟
کد مطلب: 19815
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام