۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۵
عرضه رسمی نوکیا N۹ به بازار ایران

با نوکیا N۹ متمایز باشید

ایتنا - نوکیا عرضه رسمی گوشی هوشمند نوکیا N۹ را به بازار ایران معرفی کرد.
با نوکیا N۹ متمایز باشید


در این همایش که روز دوشنبه در هتل اوین با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، نوکیا N۹ در ایران به طور رسمی رونمایی شد. در ابتدای این همایش میهمانان و اصحاب رسانه با قابلیت‌های نوکیا N۹، فناوری NFC و همچنین عملکرد Swipe یا لمس کششی در این گوشی از نزدیک آشنا شده و آن را تجربه کردند و در مسابقه‌ای که به همین منظور ترتیب داده شده بود شرکت کردند.

به گزارش ایتنا ، این مراسم با خوشامدگویی حمیدرضا نیکدل، مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران، آغاز شد. پس از آن مدیر کل نوکیا در ایران، فروهر فروتن کلیاتی در مورد مشخصات گوشی هوشمند و متفاوت نوکیا N۹ عنوان کرد و در سخنانش از جایگاه نوکیا در بازار جهان و حرکت به سوی پیشرفت صحبت کرد.

وی گفت: "گوشی نوکیا N۹ از لحاظ طراحی منحصر به‌فرد است و هم از نظر سیستم عامل Meego معرف تمایز است و در عین حال برای کسانی است که می‌خواهند با طبیعی‌ترین راه ممکن از تکنولوژی استفاده کرده و آن را حفظ کنند. ما معتقدیم این گوشی آینده خوبی در بازار ایران خواهد داشت."

وحید کاظمی نجف‌آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران هدف نوکیا N۹ را کسانی دانست که دوست دارند متمایز باشند و با بقیه فرق داشته باشند. همان‌طور که در کمپین تبلیغاتی آن هم پیام اصلی متمایز بودن خواهد بود.

هِنری ماتیلا، رئیس بخش گوشی‌های هوشمند نوکیا در منطقه، نیز در این مراسم در مورد طراحی متفاوت و امکانات ویژه نوکیا N۹ سخنانی ایراد کرد. وی طراحی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به طور همزمان را راهی برای تولید یک گوشی تمام صفحه با استفاده و کاربری آسان دانست و کیفیت ساخت بدنه و رنگ‌های نوکیا N۹ را تحسین کرده و از امکانات ویژه‌ای که نوکیا برای N۹ درنظر گرفته صحبت کرد.

این امکانات عبارت بودند از: دوربین منحصر به‌فرد با لنز کارل زایس و حسگر ۸ مگاپیکسل، برنامه Drive App در نقشه نوکیا N۹ و فناوری NFC برای انتقال محتوا با دستگاه‌های NFC دیگر. در پایان ماتیلا چارچوب برنامه‌نویسی Qt را سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای تولید برنامه برای N۹ عنوان کرد.

در انتهای این مراسم، ۹ برنده خوش‌شانس ۹ گوشی نوکیا N۹، برای مسابقه «متفاوت‌ترین گوشی نوکیا» که در خبرنامه شماره ۲ نوکیا به چاپ رسیده و از طریق وبلاگ گفت‌وگوی نوکیا اعلام شده بود، طی قرعه‌کشی مشخص و معرفی شدند.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه که مهلت شرکت در آن تا ۱۳ مهر تمدید شده بود، می‌بایست متفاوت‌ترین گوشی نوکیا را انتخاب و پاسخ گزینه مورد نظر را به شماره ۲۰۰۰۲۳۰۱۳ ارسال می‌کردند. علاوه بر این، برنده مسابقه همایش نیز معرفی شد و یک گوشی نوکیا N۹ را از آن خود کرد.
کد مطلب: 19937
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام