۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۴۱

نسل جدید عینک‌های سه بعدی ال جی در سال 2012

ايتنا - سهم ال جی در بازار جهانی تلویزیون‌های سه بعدی در ابتدای سال ۲۰۱۱ به دو برابر تعداد خود نسبت به سال گذشته رسیده است.


شرکت ال جی اعلام کرد که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ سری جدیدی از عینک‌های سه‌بعدی خود را با طراحی آلیان مایکلی به بازار معرفی خواهد نمود.

به گزارش ایتنا این عینک‌های سه‌بعدی در سه مدل جدید به دلیل ویژگی‌های بهتر در طراحی، مانند لنزهای منحنی و ساختار ساده فریم آنها، بسیار سبک‌تر و راحت‌تر بوده و توانسته‌اند عینک‌های سه‌بعدی را به لوازمی شیک و مطابق مد روز تبدیل نمایند.

در مقایسه با عینک‌های اکتیو شاتر، عینک‌های سه‌بعدی ال جی برای استفاده بسیار راحت‌تر بوده و دارای قیمتی مناسب می‌باشند. در نتیجه تمامی افراد یک خانواده قادر خواهند بود در کنار یکدیگر به تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های سه‌بعدی بپردازند.

ال جی معتقد است که توانسته دو مانع بزرگ در پذیرش تکنولوژی سه‌بعدی را برطرف نموده و اطمینان دارد که مشتریانش در سال جاری به این استراتژی‌ها واکنش مناسبی نشان خواهند داد.

یکی از این عینک‌ها با نام F۳۱۰ دارای یک طراحی منحصر به فرد به همراه خطوط انعطاف‌پذیر و فریم باریک می‌باشد. بر خلاف عینک‌های سه‌بعدی قدیمی، لنزهای این مدل‌ها دارای انحنا بوده و در نتیجه بر روی صورت افراد بهتر قرار می‌گیرد.
مدل F۳۱۰ دارای وزنی معادل ۱۳.۵ گرم بوده که ۲۰ درصد از طرح‌های قبلی ال جی سبک‌تر می‌باشد.

مدل جدید دیگری که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه می‌شود F۳۲۰ می‌باشد که دارای کلیپس یا گیره اتصال می‌باشد.
این عینک‌های جدید منحصر به تلویزیون‌های سه‌بعدی با برخورداری از تکنولوژی FPR بوده که از ویژگی‌های سینمای سه بعدی ال جی است. در مقایسه با نسل قبلی عینکهای سه بعدی کلیپسی، مدل F۳۲۰ با وزنی معادل ۵.۵ گرم ۲۵ درصد سبک‌تر می‌باشد.

در همکاری با آلیان مایکلی، طراحی فریم‌های مدل بعدی با نام F۳۶۰ بسیار اسپورت‌تر شده و دارای وزنی معادل ۱۶ گرم گردیده است.
لنزهای این مدل نیز با انحنایی بیشتر به خوبی بر روی چهره افراد قرار گرفته و تجربه‌ای متفاوت از یک سینمای سه‌بعدی را فراهم می‌نماید.

گزارشات حاکی بر این است که سهم ال جی در بازار جهانی تلویزیون‌های سه بعدی در ابتدای سال ۲۰۱۱ به دو برابر تعداد خود نسبت به سال گذشته رسیده است.
کارشناسان عقیده دارند که استفاده از تکنولوژی FPR به همراه تبدیل عینک‌های سنگین و گرانقیمت قدیمی به مدل‌هایی سبک، راحت و ارزان، نقش کلیدی در این موفقیت داشته است.

ال جی قصد دارد در سال جاری با حمایت از یک سری فیلم‌های سه بعدی و فستیوال‌های بازی‌های سه‌بعدی، تجربه سینمای سه‌بعدی را به همگان معرفی نماید.
 
کد مطلب: 20782
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام