کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به گفته مدير عامل اين اپراتور:

رايتل: سرعت اينترنت سيم‌كارت‌هاي ديتا 128 كيلوبيت بر ثانيه خواهد بود

خبرگزاری ايسنا , 5 بهمن 1390 ساعت 9:44

ايتنا - فرنگ: سرويس GPRS سيم‌كارت‌هاي ديتاي رايتل، سرعت ۱۲۸ كيلوبيت بر ثانيه دارد كه اين ميزان ثابت بوده و بين چند مشترك به اشتراك گذاشته نمي‌شود.




به گفته مدير عامل اپراتور سوم تلفن همراه كشور، سرويس GPRS سيم‌كارت‌هاي ديتاي رايتل، سرعت ۱۲۸ كيلوبيت بر ثانيه دارد كه اين ميزان ثابت بوده و بين چند مشترك به اشتراك گذاشته نمي‌شود.

به گزارش ايتنا حميد فرنگ، مدير عامل رايتل در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: تعرفه‌هاي سيم‌كارت ديتا با سيم‌كارت‌هاي معمولي متفاوت است و تكنولوژي بسيار جديدي از سيم‌كارت‌هاي ديتا را ارائه مي‌كند.

او درباره اين كه اين اپراتور با وجود محدوديت در پهناي باند، چگونه‌ سرويس مكالمه تصويري ارائه خواهد كرد، گفت: اپراتور سوم در حال حاضر قابليت ارائه نسل سوم را داراست اما در ارائه خدمات بر اساس قوانين و مقررات تعيين شده عمل مي‌كند.

وي تاكيد كرد: شبكه ما در تهران كامل است ولي تجاري نبوده و در حال تست است و هر زمان كه قرار بر راه‌اندازي آن باشد، اطلاع‌رساني مي‌كنيم.

به گزارش ايسنا، نرخ تعرفه ارسال پيامك فارسي از سيم‌كارت‌هاي رايتل ۱۰۵ريال و پيامك لاتين در اين سيم‌كارت‌ها ۱۹۵ريال است و تعرفه تماس تصويري از سيم‌كارت‌هاي رايتل، دقيقه‌اي ۱۴۹۵ ريال اعلام شده است.

نرخ مکالمه با سيم‌کارت‌هاي رايتل براي هر دقيقه ۵۵۵ ريال در اين شبکه، ۶۲۵ ريال براي ارتباط با ساير شبکه‌ها خواهد بود.
همچنين نرخ سرويس پيام چندرسانه‌يي MMS براي ۳۰۰ کيلوبيت ۴۰۰ ريال است.

سيم‌كارت‌هاي «رايتل» نسل جديد با قابليت‌هاي بسياري هستند كه شاخص‌ترين آن ارتباط تصويري است كه تا به امروز در كشور قابل ارائه نبود.

رايتل سه نوع سيم‌کارت دايمي، اعتباري و ديتا عرضه مي‌کند که قيمت سيم‌کارت دايمي ۱۲۰ هزار تومان و قيمت سيم‌کارت‌هاي اعتباري و ديتا ۲۰ هزار تومان تعيين شده است.
 


کد مطلب: 20866

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/20866/رايتل-سرعت-اينترنت-سيم-كارت-هاي-ديتا-128-كيلوبيت-ثانيه-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir