کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزير ارتباطات:

آرزوي مردم در حوزه ارتباطات در دولت نهم و دهم محقق شد

خبرگزاری ايسنا , 6 اسفند 1390 ساعت 12:19

ایتنا- تقی‌پور: عده‌اى موفقيت‌هاى دولت را زير سوال مى‌برند.





وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: پيشرفت‌ها و نتايجي که در چند سال اخير در کشور بدست آمده، غيرقابل انکار است و به‌طور طبيعي عده‌اي نمي‌توانند موفقيت‌هاي دولت را تحمل کنند و با هدف تخريب، دستاوردهاي دولت را زير سوال مى‌برند.


به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، رضا تقي‌پور اظهار كرد: همگان مشاهده مي‌کنند که در سال‌هاي گذشته در چه شرايطي بوديم و الان در چه شرايطي قرار داريم. به طور مثال در بخش ارتباطات از نظر تعداد مشترکان و محدوديت‌هايي که بوده، سال‌ها آرزوي مردم اين بود در هنگام خريداري خط تلفن بلافاصله ارتباط آنها برقرار شود و اين آرزو در دولت نهم و دهم محقق شد.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، تصريح کرد: در سال‌هاي گذشته مشترکان ۱۵ سال منتظر برقراري ارتباط بودند. اما امروز تمام اين‌ها به روز شده که با ۲۵ ميليون و ۶۰۰ هزار تلفن ثابت و ۸۹ ميليون سيم‌کارت، به ازاي هر نفر، دو خط در کشور داريم و با اين ظرفيت کاملا اشباع شده‌ايم.

تقي‌پور به بحث استقلال و خوداتکايي فني اشاره کرد و افزود: امروز تمام شبکه‌هاي داخلي، طراحي، پياده‌سازي و مباحث راهبري توسط متخصصان داخلي انجام مي‌شود و اين از نظر امنيت ملي مهم است.


کد مطلب: 21313

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21313/آرزوي-مردم-حوزه-ارتباطات-دولت-نهم-دهم-محقق

ايتنا
  https://www.itna.ir