۰
plusresetminus
جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۱
پس از بازداشت 25 نفر از اعضای فعال و اصلی یک گروه خرابکاری

حملات انتقام جویانه گروه هکرهای Anonymous به مراکز امنیتی

ایتنا- متلک پرانی به هکرها به دنبال دستگیری تعدادی از اعضای گروه هکری LulzSec برای شرکت امنیتی پاندا گران تمام شد.


.AntiSec، شاخه عملیاتی وابسته به گروه مشهور هکرهای Ananymous، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به تلافی بازداشت پنج نفر از سران اصلی این گروه، پایگاه‌های اینترنتی مربوط به شرکت امنیتی Panda Security را هدف حملات اینترنتی خود قرار داده است.

به گزارش ایتنا، .AntiSec، دلیل این حملات را همکاری موفقیت‌آمیز شرکت پاندا با نهادهای امنیت بین‌المللی در زمینه کشف و ردیابی فعالیت‌های تخریبی گروه آنانیموس اعلام کرده که منجر به دستگیری ۲۵ نفر از اعضای فعال و به ویژه پنج تن از سران اصلی آن گردیده است.

این گروه طی پیغامی که علیه شرکت Panda Security منتشر کرده، این شرکت را به همکاری با و دریافت پول از نهادهای امنیتی و قانونی، تلاش در توقف فعالیت‌های اعتراضی و اجتماعی این گروه، خیانت و کمک به بازداشت و زندانی کردن ۲۵ عضو فعال گروه آنانیموس متهم کرده است.

هر چند شرکت Panda Security، این حملات اینترنتی را "ناموفق" ارزیابی کرده و اظهار داشته که هکرهای آنانیموس در دستیابی به اهداف اصلی خود از جمله دسترسی به پایگاه‌های داده و سایر اطلاعات محرمانه موفق نبوده‌اند، اما دسترسی محدود خرابکاران به یک سرور فرعی و خارجی که میزبانی‌کننده بخش بازاریابی و فروش بین‌المللی و نیز برخی از وبلاگ‌های اطلاع‌رسانی شرکت پاندا بوده را تأیید نموده است.

گروه AntiSec. همچنین با اعلام هشدار علیه برخی دیگر از شرکت‌ها و نهادهای امنیتی مانند پلیس فدرال آمریکا، این سازمان‌ها را به حملات انتقام‌جویانه تهدید کرده است.
 
کد مطلب: 21526
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام