۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۲
ASUS عرضه کرد: نسل جدید کارت‌های گرافیکی NVidia پس از مدت‌ها انتظار

ASUS GTX۶۸۰

ایتنا - از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين پردازنده مي‌توان به قابليت Adaptive Vertical Sync اشاره کرد که بر اساس شرايط و به صورت هوشمند تنظيمات V Sync را بدون کاهش فريم در تصوير انجام مي‌دهد.


روياي پردازش بلا‌درنگ از جمله مواردي است که حداقل هر ساله سازندگان مطرح پردازنده گرافیکی را به اين موضوع وامی‌دارد تا با صرف هزينه زياد براي بخش تحقيق و توسعه محصولات جديدي را روانه بازار کنند. با توجه به اين موضوع در اين چند ساله شاهد ارائه محصولات متنوعي از دو رقيب بزرگ يعني NVidia و AMD بوديد.

به گزارش ایتنا از آن جايي که کارت‌هاي گرافيکي از جمله محصولاتي هستند که کاربران حساسيت زيادي روي آن دارند و اخبار توليد آن را دنبال مي‌کنند شرکت‌هاي بزرگ سعي مي‌کنند با ارائه هرچه زودتر اين محصولات و توليد محصولات متنوع گوي سبقت را از ديگري بربايند.

با توجه به اين موضوع شرکت ايسوس به تازگي کارت گرافيکي جديد خود با نام GTX680-2GD5 را که مجهز به پردازنده گرافيکي جديد شرکت NVidia به بازار ارائه کرد.

اين محصول از پردازنده ۲۸ نانومتري با نام رمز Kepler بهره مي‌برد که اين موضوع باعث کاهش توان مصرفي و گرماي توليد پردازنده اين کارت گرافیک شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده TDP اين پردازنده گرافيکي ۱۹۵ وات است و قابليت پشتيباني کامل از رابط DirectX ۱۱ را دارد.
پردازنده گرافيکي اين محصول در فرکانس ۱۰۰۵ مگاهرتز فعاليت مي‌کند و با استفاده از يک رابط حافظه ۲۵۶ بيتي با دو گيگابايت حافظه GDDR۵ که در فرکانس ۶۰۰۸ مگاهرتز فعاليت مي‌کند در ارتباط است.

از آن جايي که پردازنده‌ جديد NVidia از قابليت GPU Boost بهره مي‌برد پردازنده گرافيکي اين کارت گرافیک در هنگام پردازش به ۱۰۵۸ مگاهرتز افزايش مي‌يابد که اين موضوع باعث پردازش بهتر اطلاعات مي‌گردد.

با تغييرات معماري که NVidia در پردازنده جديد خود ايجاد کرده است تعداد واحد CUDA در اين محصول به ۱۵۳۶ عدد افزايش يافته است.
از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين پردازنده مي‌توان به قابليت Adaptive Vertical Sync اشاره کرد که بر اساس شرايط و به صورت هوشمند تنظيمات V Sync را بدون کاهش فريم در تصوير انجام مي‌دهد.

به اين موارد بايد وجود رابط PCI-E نسخه سه و همچنين نرم‌افزار کاربردي GPU Tweak را اضافه کرد تا به اين نکته پي ببريد که GTX۶۸۰ شرکت ايسوس تحقق يک روياي گرافيکي است.
 
کد مطلب: 21703
نام شما
آدرس ايميل شما


ببب
feedback
توضیحات را چه سود؟
قیمت در ایران= 2میلیون، تازه اگر وارد بشه
ببب
feedback
سلام العلیکم
نظر اینجانب را لطفاً منتشر نمایید قبلاً نظر داده بودم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام