۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۸

شرکت ایدکو جایزه بهترین پروژه آنلاین را دریافت کرد

شرکت ایدکو، جایزه بهترین پروژه آنلاین را در بین نمایندگان کسپرسکی دریافت کرد.
شرکت ایدکو جایزه بهترین پروژه آنلاین را دریافت کرد


شرکت ایدکو، جایزه بهترین پروژه آنلاین را در بین نمایندگان کسپرسکی در حوزه Emerging Market دریافت کرد.

به گزارش ایتنا، شرکت ایدکو (سها) با دریافت جایزه بهترین پروژه آنلاین، در زمره پرافتخارترین شرکت‌های ایرانی حاضر در کانال فروش محصولات کسپرسکی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این جایزه در کنفرانس نمایندگان کسپرسکی در سال ۲۰۱۲ که هفته گذشته در کشور ایتالیا برگزار شد، طی مراسمی به مدیران شرکت ایدکو اعطا شد و این شرکت بین نمایندگان کشورهای خاورمیانه، آسیای میانه، آفریقا، اروپای شرقی و آمریکای لاتین سرآمد گردید.

سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو با اظهار خوشحالی از دریافت این جایزه گفت: باتوجه به تلاش مستمری که شرکت ایدکو در راه‌اندازی کانال فروش محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه داشت، این جایزه به شرکت تعلق گرفت.

وی همچنین خاطرنشان ساخت این شرکت با فعالیت دوساله بر روی توسعه کانال توزیع آنلاین محصولات کسپرسکی، گام مهمی را در این زمینه برداشته و به الگوی توسعه تجاری فروش آنلاین محصولات در سایر بازارهای کسپرسکی تبدیل شده است.

یادآور می شود شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان ایدکو پیش از این جایزه بهترین خدمات پشتیبانی سال ۹۰ کسپرسکی و تندیس بهترین خدمات فروش و پشتیبانی ۲۰۱۲ در منطقه غرب آسیا (ایران، افغانستان،پاکستان) را نیز دریافت کرده است.

همچنین محصولات کسپرسکی و فهرست نمایندگان رسمی آن را می توانید در نشانی www.irkaspersky.com مشاهده کنید.
 
کد مطلب: 22381
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام