۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۱
دبیر اجرایی جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی:

450 دستگاه از 3 قوه در جشنواره ثبت‌نام کردند

ایتنا- در سومین دوره جشنواره محتوای وب‌گاه‌ها مورد ارزیابی دقیق‌تری قرار می‌گیرد.
450 دستگاه از 3 قوه در جشنواره ثبت‌نام کردند


با پایان رسیدن زمان ثبت‌نام سومین جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی، ارزیابی ثبت‌نام‌شدگان آغاز و نتایج آن طی مراسم ویژه‌ای در ۲۰ تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های صداوسیما اعلام خواهد شد.

به گزارش ایتنا از دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، حجت‌الاسلام سعید سالاریان، قائم مقام دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی، با اشاره به پشتیبانی و اشراف علمی صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های مختلف فاوا و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس‌جمهور در این دوره از جشنواره، بیان داشت: در سومین دوره از جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی، شاخص‌های تدوین شده در دوره قبل روزآمدسازی شده و محتوای وب‌گاه‌ها مورد ارزیابی دقیق‌تری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این دوره همچنین زیرساخت فنی ارتقا یافته و نرم‌افزار ارزیابی تخصصی و فنی برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفته است که بر این اساس در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به نیروی انسانی امکان پالایش مرحله اول ارزیابی وب‌گاه‌ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره ۴۵۰ دستگاه اقدام به ثبت‌نام وب‌گاه‌های خود کردند که از این میزان ۲۴۳ وب‌گاه برای ارزیابی مرحله اول واجد شرایط تشخیص داده شدند.

سالاریان، تکمیل نکردن مراحل ثبت‌نام پس از دریافت کد ره‌گیری و واجد شرایط نبودن در حوزه دستگاه‌های حاکمیتی را از علل حذف تعدادی از دستگاه‌ها دانست و بیان داشت: بر اساس پالایش نرم‌افزار ارزیابی تخصصی و فنی یاد شده، از مجموعه مذکور ۸۳ دستگاه حاکمیتی به مرحله دوم راه یافته‌اند که هم اکنون و در حال بررسی و ارزیابی تخصصی و علمی آن‌ها هستیم.

دبیر اجرایی جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی بررسی دستگاه‌ها را در ۵ سطح موجوديت وب‌گاه، مديريت اطلاعات و محتوا، تعامل و مديريت دانش، تراكنش و درگاه جامع ذکر کرد و گفت: جوایز اصلی این دوره از جشنواره شامل جایزه وب‌گاه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی، جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تعامل سازمانی و جایزه وب‌گاه برتر در زمینه تراکنش مالی است.

همچنین جوایز ویژه این جشنواره شامل جایزه وب‌گاه برتر در زمینه پاسداشت خط و زبان فارسی، جایزه وب‌گاه برتر در زمینه رعایت استانداردهای وب و جایزه ویژه درگاه جامع خواهد بود.
 
کد مطلب: 22454
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام