۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۷

تعجب کاربران سازمانی از پایان فعالیت‌ محصولات مایکروسافت برای شرکت‌های کوچک

ایتنا- اغلب کسانی که از شنیدن این خبر متعجب شده‌اند امیدوارند که مایکروسافت محصولات جدیدتری را جایگزین کند.
تعجب کاربران سازمانی از پایان فعالیت‌ محصولات مایکروسافت برای شرکت‌های کوچک


مطالعه جدید صورت گرفته روی مراکز تجاری مشاوره‌ای کوچک نشان می‌دهد که بیشتر متخصصان فناوری اطلاعات از انتشار خبر توقف فعالیت سرور محبوب مایکروسافت برای شرکت‌های کوچک متعجب شده‌اند و در عین حال امید فراوانی به نسل جدید خدمات مایکروسافت مبتنی بر فضای پردازش ابری دارند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از virtual-strategy ، «کارل پالاچوک» مدیر تحقیق جدید صورت گرفته در این خصوص گفت: «در این زمینه دو پیام مجزا بسیار نمایان است. نخست آنکه کلیه کار‌شناسان فناوری اطلاعات از توقف فعالیت Small Business Server مایکروسافت بسیار ناامید شده‌اند. علاوه بر این، بیشتر فروشگاه‌های عرضه کننده خدمات فناوری اطلاعات، خدمات مبتنی بر فضای پردازش ابری را به فروش می‌رسانند و بر این مسئله اطمینان دارند که به دنبال پایان فعالیت سرور مایکروسافت برای شرکت‌های کوچک، مدل‌های تجاری جدید جایگزین، ارائه می‌شود.»

طبق آمار موجود، ۶۲ درصد افرادی که در این تحقیق شرکت کردند توضیح دادند که تقریبا یا به طور کامل از شنیدن خبر توقف فعالیت سری محصولات Small Business Server مایکروسافت در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی متعجب شده‌اند.

نسخه Standard سرور SBS مایکروسافت که ترکیبی از Windows Server، Exchange Server و دیگر محصولات سازمانی ارزان‌قیمت این شرکت می‌شود، در این تاریخ به طور کامل به فعالیت خود پایان می‌دهند.

نسخه Essentials این سری از محصولات مایکروسافت نیز در خانواده Windows Server به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

پالاچوک در ادامه توضیح داد: «نکته‌ای که تعجب کاربران را در این زمینه برانگیخته  پایان فعالیت‌های سری محصولات SBS Standard نبوده است. نکته قابل توجه این بوده که مایکروسافت خیلی زود به عمر این سری از محصولات خود پایان داد و قصد ترکیب آن‌ها به دیگر محصولات سازمانی را ندارد.»
 
کد مطلب: 22873
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام