۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۸
رگولاتوري اعلام كرد:

بخشنامه رانژه خطوط مشتركان ADSL قابل اجرا نيست

ایتنا - چنانچه شركت مخابرات ايران نيز به عنوان يكي از اپراتورهاي اين حوزه چارچوب مصوبات و مفاد پروانه را رعايت نكند، مقررات لازم در مورد آن اعمال مي‌شود.



معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام كرد: شركت مخابرات ايران و شركت‌هاي مخابرات استاني مجاز نيستند بخشنامه مربوط به رانژه خطوط مشتركين شركت‌هاي PAP را اجرا كنند.


به گزارش ایتنا از ايسنا، حسن رضواني گفت: شركت مخابرات ايران بخشنامه‌اي به شركت‌هاي مخابرات استاني ابلاغ كرده است كه براساس آن، از اين پس شركت‌هاي مخابرات استاني مجاز شده‌اند بابت رانژه كردن خطوط مشتركان شركت‌هاي اينترنتي هزينه دريافت كنند.

وي افزود: اين بخشنامه براساس بخشي از توافق شركت‌هاي PAP و شركت مخابرات ايران تهيه شده است و با توجه به عدم اجراي كامل تعهدات طرفين به يكديگر مطابق اين توافقنامه و همينطور برآورده نشدن الزامات مفاد مصوبه ۹۷ كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در قالب آئين‌نامه تعاملي واگذاري خدمات شركت‌هاي مخابراتي و شركت‌هاي ندا، اين بخشنامه مورد تائيد رگولاتوري نيست و شركت مخابرات ايران و شركت‌هاي مخابرات استاني تا زمان تائيد موافقتنامه بين اين شركت و شركت‌هاي PAP در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مجاز به اجراي آن نيستند.

رضواني با اشاره به اينكه تمامي اپراتورها بايد در چارچوب پروانه فعاليت شان نسبت به ارائه خدمات و تعرفه‌گذاري اقدام كنند، اظهار كرد: چنانچه شركت مخابرات ايران نيز به عنوان يكي از اپراتورهاي اين حوزه چارچوب مصوبات و مفاد پروانه را رعايت نكند، مقررات لازم در مورد آن اعمال مي‌شود.

کد مطلب: 22989
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام