کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت وُرک‌دی راهکارهای مدیریت منابع انسانی خود را به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌کند

1 شهريور 1391 ساعت 12:05

ایتنا- با ارائه این‌نرم‌افزار، می‌توان همزمان پردازش و مدیریت اطلاعات زمانی و فعالیت نیروی کار را انجام داد.




شرکت ورک‌دی (Workday) که در طراحی و عرضه راهکارهای کسب‌وکار از فناوری پردازش ابری استفاده می‌کند، از قصد خود برای توسعه نرم‌افزارهای مالی و نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی خبر داده است.

این شرکت قصد دارد با افزودن قابلیت جدیدی با عنوان «کنترل زمان کارکنان» این راهکار‌ها را توسعه دهد. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت computerworld، قابلیت جدیدی که شرکت ورک‌دی به راهکارهای خود خواهد افزود، به کسب‌وکارهای کاربر کمک می‌کند از یک نرم‌افزار واحد برای گردآوری، پردازش و مدیریت اطلاعات مربوط به زمان و فعالیت‌های نیروی کار خود استفاده کنند.

این قابلیت در واقع دارای یک رابط کاربری تقویم مانند است که کارکنان می‌توانند اطلاعات مربوط به ساعت‌های کاری خود را وارد آن کنند. 

شرکت ورک‌دی یک موتور محاسبه‌گر به راهکارهای مدیریت منابع انسانی خود افزوده است که می‌تواند داده‌های مهمی مثل ساعات اضافه‌کاری کارکنان را در آن واحد محاسبه و پردازش کند.

هم‌اکنون بعضی از شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری ورک‌دی از قابلیت جدید عرضه شده استفاده می‌کنند.

شرکت تامپسون رویترز که ۶۰ هزار نفر را در استخدام خود دارد، از جمله این شرکت‌ها است.

تا پیش از این شرکت‌هایی مثل کورنوس کار یکپارچه‌سازی راهکارهای عرضه شده از سوی ورک‌دی با نرم‌افزارهای کنترل زمان را انجام می‌دادند.

اما حالا معلوم نیست که با افزودن این قابلیت از سوی خود ورک دی، چه بر سر این شراکت‌ها خواهد آمد.

مدیران ورک‌دی اعلام کرده‌اند نرم‌افزار کنترل زمان که توسط خود این شرکت طراحی شده است، یکپارچگی بیشتری با راهکارهای مدیریت منابع انسانی عرضه شده از سوی این شرکت دارد.

علیرغم این ادعا، شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری ورک‌دی ناچارند این نرم‌افزار را به صورت جداگانه خریداری کنند و پول بیشتری بابت آن بپردازند.
 


کد مطلب: 23308

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23308/شرکت-و-رک-دی-راهکارهای-مدیریت-منابع-انسانی-خود-قابلیت-های-جدیدی-مجهز-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir