کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نحوه استفاده از فناوری در دنیای کسب‌وکار‌ها دستخوش تغییرات جدیدی شده است

سايت خبری همكاران سيستم , 14 شهريور 1391 ساعت 10:33

ایتنا- اگر دقیق به زندگی روزمره خود و اطرافیان نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که فناوری‌های روز دنیا، زندگی هرکدام از ما را به نوعی دستخوش تغییرات کرده است.




نتایج برخی از پژوهش‌ها حاکی از این است که نحوه استفاده از فناوری‌های مختلف در دنیای کسب‌وکار‌ها دستخوش تغییرات جدیدی شده است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت virtual-strategy، برخی مطالعات جدید نشان می‌دهد که امروزه متخصصان و کارکنان مشاغل مختلف فناوری‌ها را به شیوه متفاوتی مورد استفاده قرار می‌دهند.

مطالعه صورت گرفته توسط موسسه فور پوئینت نشان می‌دهد که کارکنانی که ناچارند کار خود را در حال حرکت، مثلاً در مسافرت، انجام دهند بیشتر رایانه‌های لوحی را به لپ‌تاپ ترجیح می‌دهند.

این مطالعه نشان می‌دهد که ۶۷ درصد از کارکنان مسافر در بریتانیا رایانه‌های لوحی را به لپ‌تاپ ترجیح می‌دهند.
 
۷۳ درصد از این کارکنان نیز معتقدند استفاده از فناوری‌های جدیدی از این قبیل مسافرت‌های کاری را آسان‌تر می‌کند.

در مطالعه دیگری که توسط بی‌بی سی انجام گرفته، ۷۰ درصد از کارکنان شرکت کننده گفته‌اند بعد از اینکه انعطاف‌پذیری شغل آنها از نظر شرایط کاری و محل کار افزایش یافته است، شاهد بهبود اخلاقیات و روابط کارکنان با یکدیگر هستند.

نتایج این تحقیقات حاکی از این است شیوه‌های ارتباطات کسب‌وکارهای مختلف با کارکنان خود در حال تغییر است.

شرکت میتینگ زون، یکی از عرضه‌کنندگان راهکار‌ها و سیستم‌های ارتباطی نیز اعلام کرده در این اواخر شاهد افزایش حجم درخواست‌ها از سوی کسب‌وکارهایی بوده است که می‌خواهند با بازنگری در سیستم‌های ارتباطی خود شرایط کاری خود را انعطاف پذیر‌تر کنند.

برخی از گزارش‌ها نیز نشان می‌دهد استفاده از وب کنفرانس‌ها، کنفرانس‌های تلفنی و سیستم‌های آنلاین در بین کسب‌وکارهای مختلف در حال گسترش است.
 


کد مطلب: 23480

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23480/نحوه-استفاده-فناوری-دنیای-کسب-وکار-ها-دستخوش-تغییرات-جدیدی-شده

ايتنا
  https://www.itna.ir