۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۴

یک میلیارد کاربر در فیس‌بوک

ایتنا - کاربري ماهانه بیش از یک میلیارد نفری فیس‌بوک در حالی است که بر اساس اعلام اتحادیه بین‌المللی مخابرات جمعیت آنلاین جهان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر برآورد شده است.
یک میلیارد کاربر در فیس‌بوک


شمار کاربري ماهانه شبکه اجتماعی فیس‌بوک به یک میلیارد رسید.


به گزارش ایتنا از ایسنا، تازه‌ترین آمار نشان می‌دهند که در حال حاضر ماهانه بیش از یک میلیارد بار در سراسر جهان، كاربران وارد حساب‌های کاربری خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌شوند و تا از دوستان قدیمی خود خبری بگیرند، عکس دوستان جدید خود را به اشتراک بگذارند، در مورد موضوعات مختلف مطلب بنویسند و یا ...

شمار کاربري ماهانه فیس‌بوک در جولای سال ۲۰۱۰ برابر با ۵۰۰ میلیون نفر بود و اکنون این میزان دو برابر شده است و این در حالی است که این میزان در ماه آگوست سال ۲۰۰۸ به ۱۰۰ میلیون رسیده بود.

کاربري ماهانه بیش از یک میلیارد نفری فیس‌بوک در حالی است که بر اساس اعلام اتحادیه بین‌المللی مخابرات جمعیت آنلاین جهان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر برآورد شده است. 


به گزارش آسوشیتدپرس، ۸۱ درصد از این جمعیت فیس‌بوکی در خارج از آمریکا و کانادا زندگی می‌کنند و اغلب آنها به جای کامپیوترهای شخصی از تلفن‌های همراه هوشمند برای ورود به فیس‌بوک بهره می‌برند.

در همین حال گفته شده است که شبکه اجتماعی فیس‌بوک در حال حاضر ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که از تلفن‌های همراه خود برای وارد شدن به فیس‌بوک استفاده می‌کنند.
کد مطلب: 23871
نام شما
آدرس ايميل شما


ali
feedback
من مجبورم به خاطر فیبر نوری از اینتر نت مخابرات استفاده کنم چه برنامه هایی دار ید که امثال من بتو نیم از اینتر نت شما استفاده کنیم موفق باشید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام