کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیلزفورس راهکارهای «مدیریت ارتباط با مشتری» و «مدیریت عملکرد کارکنان» را با هم ترکیب کرد

29 آذر 1391 ساعت 10:35

ایتنا- سیلزفورس، این اقدام را در جهت بالا بردن انگیزه کارکنان بخش فروش خود می‌داند و در نهایت بالا بردن کارایی آنها.




شرکت سیلزفورس یکی از نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را که تحت پردازش ابری است، با نرم افزار مدیریت عملکرد کارکنان که توسط شعبه ورک دات کام این شرکت طراحی شده، ترکیب کرده است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت computerworld، شرکت سیلزفورس که اخیراً نسبت به ترکیب این دو راهکار کسب و کار اقدام کرده، گفته است ترکیب نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری با نرم افزارهای مدیریت عملکرد کارکنان می‌تواند باعث افزایش انگیزه کارکنان بخش فروش و در نتیجه بهبود عملکرد و کارایی آن‌ها شود. 

شعبه ورک دات کام در اصل‌‌ همان شرکت ریپل است که سیلزفورس در سال ۲۰۱۱ آن را خریداری کرد. 

این شعبه راهکار ویژه‌ای برای مدیریت عملکرد کارکنان دارد که محیط آن شبیه شبکه اجتماعی فیس بوک است و مدیران و اعضای تیم‌ها و گروه‌های مختلف یک شرکت را قادر می‌کند در مورد عملکرد کارکنان خود اظهار نظر کنند و عملکرد مثبت آن‌ها را مورد ستایش قرار دهند. 

بر اساس این گزارش، یکپارچگی دو نرم افزار سیلز کلود سی.آر. ام (Sales Cloud CRM) و ورک دات کام (Work. com) به مدیران فروش امکان می‌دهد تا همزمان هم از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنند و هم به عملکرد کارکنان خود امتیاز دهند و از این طریق انگیزه آن‌ها برای بهبود عملکرد خود را افزایش دهند. 

شرکت سیلزفورس اعلام کرده ترکیب و یکپارچگی این دو راهکار کسب و کار فعلاً جنبه آزمایشی دارد و قرار است از نیمه اول سال ۲۰۱۳ به طور عموم در دسترس مشتریان قرار گیرد.


کد مطلب: 24686

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/24686/سیلزفورس-راهکارهای-مدیریت-ارتباط-مشتری-عملکرد-کارکنان-هم-ترکیب

ايتنا
  https://www.itna.ir