ایتنا - مدیربازاریابی سونی: کاهش واردات محصولات دارای خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران باعث شد تا در نهایت سونی تصمیم به جایگزینی یک شرکت تازه نفس برای بازار ایران داشته باشد.
تنها نماینده رسمی سونی موبایل در ایران معرفی شد
سايت خبری ايتنا , 23 بهمن 1391 ساعت 10:28
ایتنا - مدیربازاریابی سونی: کاهش واردات محصولات دارای خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران باعث شد تا در نهایت سونی تصمیم به جایگزینی یک شرکت تازه نفس برای بازار ایران داشته باشد.
طرفداران و علاقهمندان گوشیهای سونی به تازگی نام جدیدی را در بخش خدمات پس از فروش این شرکت خواهند شنید.
به گزارش ایتنا ساناز کوشا، مدیر بازاریابی سونی موبایل در ایران با اعلام این مطلب گفت، سونی در نظر گرفته است که برای سال جاری میلادی تعویضی در نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود در ایران داشته باشد که به این ترتیب شرکت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده انحصاری فروش محصولات سونی در بازار ایران انتخاب شده است.
کوشا، درباره نمایندگان سابق سونی موبایل در ایران می گوید: پیش از این و در سال های گذشته، زمانی که سونی هنوز از اریکسون جدا نشده بود نمایندگانی همچون، سیتادل، نیکاتل و پارس کامتل را در بازار داشت که هر کدام از این نمایندگان در مقاطعی خاص و بنا به مشکلاتی از عرضه محصولات سونی کنار گذاشته شدند.
مدیربازاریابی سونی به جدایی اریکسون و سونی از یکدیگر اشاره کرد و ادامه داد: پس از آنکه سونی تصمیم به پایان شراکت خود با شرکت سوئدی اریکسون گرفت محصولات این شرکت همچنان از طریق پارس کامتل به بازار ایران عرضه می شد. کاهش واردات محصولات دارای خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران باعث شد تا در نهایت سونی تصمیم به جایگزینی یک شرکت تازه نفس برای بازار ایران داشته باشد که در نهایت آرمان همراه آرین به عنوان تنها نماینده عرضه کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش سونی موبایل در بازار ایران انتخاب شد.
در چند ماه گذشته و پس از نوسانات نرخ ارز، عرضه محصولات دارای گارانتی رسمی سونی در بازار کاهش یافت و اندک گوشی های عرضه شده عمدتا یا بدون خدمات پس از فروش بودند و یا از خدمات پس از فروشی غیر استاندارد که مورد تایید سونی نبودن استفاده می کردند.
آیدین آرام، مدیرعامل آرمان همراه آرین در این مورد میگوید: هدف اصلی ما ارائه خدمات بینالمللی است تا بتوانیم بهرغم تحریمهای ناجوانمردانه، گارانتی مناسب و در حد استانداردهای جهانی را به کاربران ایرانی ارائه دهیم.
وی ادامه داد: آرین قصد دارد تا با بینالمللی کردن نمایندگیهای سونی، خدمات پس از فروش را با گارانتی اصلی ارائه دهد و به حجم بالایی از گوشیهای همراه سونی سرویس ارائه کند. در همین راستا تا به حال دو دفتر نمایندگی در امارات متحده عربی و عراق تاسیس شده و به زودی در چند کشور دیگر نیز شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی این شرکت خواهیم بود. در حال حاضر با توجه به حجم بالای سفر به عتبات عالیات و همچنین تعدد سفرهای کاری ایرانیان به امارات متحده عربی، افراد زیادی که از تلفنهای همراه با برند سونی ستفاده میکنند، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش میتوانند به دفاتر تاسیس شده در این دو کشور مراجعه نمایند و از سرویس پشتیبانی بهرهمند شوند.
به گفته آرام، مشتریان میتوانند برای اطمینان از صحت گارانتی گوشیهای خود به وبسایت www.aryanmena.com مراجعه و یا IMEI گوشی خود را به شماره ۱۰۰۰۷۶۷۶ پیامک نموده و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.
کد مطلب: 25220
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25220/تنها-نماینده-رسمی-سونی-موبایل-ایران-معرفی