۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۱

هرزنامه‌ها وارد سیستم Dropbox شدند

ایتنا - برخی کاربران سرویس اینترنتی Dropbox اعلام کردند که نوعی هرزنامه از طرف این شرکت به دست آن‌ها رسیده است.
هرزنامه‌ها وارد سیستم Dropbox شدند


برخی کاربران سرویس اینترنتی Dropbox اعلام کردند که نوعی هرزنامه از طرف این شرکت به دست آنها رسیده است و که این پست الکترونیکی ناخواسته شامل لینک‌های می‌شود که می‌تواند اطلاعات آن‌ها را سرقت کند.

به گزارش ایتنا، Dropbox در اصل یک سرویس مبتنی بر فضای پردازش ابری محسوب می‌شود که امکان ذخیره‌سازی اطلاعات برای کاربران را فراهم می‌کند و بین عموم کاربران محبوبیت فراوان دارد. 

یکی از کاربران در این خصوص توضیح داد: «من یک آدرس پست الکترونیکی دارم که از ۱۰ حرف انگلیسی نامرتب و اتفاقی درست شده است که این آدرس را برای سرویس Dropbox استفاده می‌کنم. طی هفته جاری از جانب سرویس یاد شده یک هزرنامه روی این پست الکترونیکی دریافت کردم.»

او در ادامه گفت: «اگر آنها قصد انتشار هرزنامه در حساب کاربری من را داشتند باید تعداد بیشتری از این نوع پست‌های الکترونیکی دریافت می‌کردم. اما آنها فقط یک آدرس به‌خصوص را مد نظر قرار داده بودند و آن‌هم Dropbox بود. من فکر می‌کنم که سرویس پست الکترونیکی Dropbox دچار مشکل شده است.»

لازم به ذکر است که طی هفته گذشته علاوه بر این کاربر تعداد زیادی از دیگر کاربران شکایت‌هایی را در این خصوص منتشر کرده‌اند.

شرکت Dropbox هنوز هیچ خبری در این زمینه منتشر نکرده است.
 
کد مطلب: 25461
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام