۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۶

گوگل 10 درصد کارمندان موتورولا را اخراج کرد

ایتنا - شرکت گوگل اعلام کرد ۱۰ درصد کارمندان Motorola Mobility معادل ۱۲۰۰ نفر را اخراج می‌کند.
گوگل 10 درصد کارمندان موتورولا را اخراج کرد


شرکت گوگل که این روزها مدیریت مرکز تولیدکننده تلفن‌های همراه موتورولا موسوم به Motorola Mobility را در اختیار دارد اعلام کرد ۱۰ درصد کارمندان این مرکز معادل ۱۲۰۰ نفر را اخراج می‌کند. 


به گزارش ایتنا، موتورولا این روزها موقعیت خود در بازار جهانی تلفن‌همراه را غیررقابتی و ناکارآمد می‌بیند و علاوه بر از دست رفتن سهم آن در بازار جهانی، به این نتیجه رسیده است که در حال از دست دادن سرمایه‌هایش است. 

دور جدید اخراج کارمندان موتورولا در حالی اتفاق می‌افتد که این شرکت آگوست گذشته ۲۰ درصد کارمندان خود معادل ۴ هزار نفر را اخراج کرد و ۳۰ درصد حجم فعالیت‌های آن در کشور چین کاهش یافت. 

شرکت گوگل مرکز Motorola Mobility را در می ۲۰۱۲ به قیمت ۵/۱۲ میلیارد دلار خریداری کرد و با جایگزین کردن مدیران خود در دوره زمانی کوتاه سعی کرد این مرکز را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن‌همراه جهان تبدیل کند که البته در این زمینه موفق نبود. 

"دنیس وودساید"( Dennis Woodside) مدیرعامل موتورولا اعلام کرد که این شرکت غیرسود‌ده در شرایط نابسامانی به‌سر می‌برد که سعی در بهبود این شرایط دارد و می‌کوشد با تولید گوشی‌های پیشرفته و ارزان محبوبیت پیشین خود را به دست آورد. 
 
 
کد مطلب: 25513
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام