کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطالبه کارشناسان از وزیر آینده ارتباطات؛

وزیر ارتباطات باید یک مدیر استراتژیک سطح بالا باشد

خبرگزاری مهر , 10 تير 1392 ساعت 16:17

ایتنا- رییس کمیسیون صنایع مجلس معتقد است وزیرارتباطات مهم‌ترین فرد در کابینه دولت است و بسیاری از نهادها و سازمان‌ها در بستر این وزارتخانه فعالیت می‌کنند.




رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارتباطات و فناوري اطلاعات منتخب باید یک مدیر استراتژیک سطح بالا باشد که به مسائل فناوری اطلاعات، مخابرات و ارتباطات اشراف کامل داشته باشد.


به گزارش ایتنا از مهر، رضا رحمانی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را مهمترین فرد در کابینه دولت محسوب کرد و اظهار داشت: این وزارتخانه یک وزارتخانه فرابخشی است که بسیاری از نهادها و سازمان ها باید در بستر این وزارتخانه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: خدمات بهتر این وزارتخانه منتج به تسهیل در ارائه خدمات، کاهش فساد مالی، كاهش آلودگی هوا و ترافیک و در نهایت جلب رضایت جامعه می شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه انتخاب وزیر ارتباطات برای دولت یازدهم باید با کار کارشناسی گسترده صورت گیرد، ادامه داد: فردی که در این جایگاه قرار می گیرد لازم است یک مدیر استراتژیک سطح بالا باشد که به مسائل فناوری اطلاعات و ارتباطات و پروژه هاي فعلي اشراف کامل داشته باشد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه چنین مدیری می تواند تعاملات مناسبی با دولت و مجلس داشته باشد، تصریح کرد: در شرایط حاضر درمیان مدیران فعلی، چنین افرادی با این ویژگی ها وجود دارد.


کد مطلب: 26672

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/26672/وزیر-ارتباطات-باید-یک-مدیر-استراتژیک-سطح-بالا-باشد

ايتنا
  https://www.itna.ir