۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲

استخدام متخصصین جدید در اپل، برای تسریع در ساخت ساعت هوشمند

ایتنا- iWatch آنقدر برای اپل مهم است که برای سرعت دادن به ساختنش، تعداد زیادی متخصص و کارشناس را استخدام کرده و منتظر است تا iWatch به زودی در کنار آیپاد و آیفون و آیپد، بازار را قبضه کند.
استخدام متخصصین جدید در اپل، برای تسریع در ساخت ساعت هوشمند


فایننشال تایمز گزارش داد اپل متخصصان جدیدی را با هدف تسریع در ساخت ساعت هوشمند خود، به خدمت گرفته است.


بر این اساس، به طراحان و کارشناسان تازه استخدام شده گفته شده که باید در ساخت هر چه سریعتر iWatch تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، ظاهرا پروژه ساعت هوشمند اپل با کندی مواجه شده و هر چند این کمپانی سعی دارد با نیروهای تازه نفس کار خود را جلو ببرد، اما در خوش بینانه ترین حالت محصول نهایی تا اواخر سال آینده میلادی در بازار موجود نخواهد بود. اینکه مهندسان فعلی نتوانسته اند در بخش فناوری موسوم به "ابزارهای پوشیدنی" موفقیتی کسب کنند باعث شده تا مدیران ارشد دست به استخدام کارشناسان جدید بزنند.

از آنجایی که اپل با محصولاتی مانند آیپاد، آیفون و آیپد، فصل جدیدی در عرصه سخت‌افزار در دنیای آی تی بوجود آورده، انتظار می رود که در فناوری های پوشیدنی نیز با ساعتی متفاوت و برتر ظاهر شود و همین توقع باعث شده تا همگان منتظر iWatch متفاوتی باشند.

منابع مطلع می گویند اپل در برخی قسمتهای ساخت ساعت بدلیل کمبود متخصص واقعی دچار کندی شده و مشکلات مهندسی که قادر به حل برخی مسایل نبوده اند بر این کندی افزوده است.

این منابع از تلاش اپل برای خرید کمپانی های کوچک اما قوی در عرصه فناوری های پوشیدنی است تا هم افراد کلیدی آنها را جذب کرده و هم تیم خود را در این عرصه قوی تر کند.

گفتنی است بیش از ۱۰۰ طراح و designer معروف با این پروژه درگیر هستند. اوایل این ماه تایید شد که اپل مدیر سابق کمپانی فشن Yves Saint Laurent را برای "پروژه مخصوص "به استخدام درآورده که بسیار معتقدند منظور از پروژه مخصوص همان ساعت هوشمند iWatch است.

اپل در چندین کشور برند تجاری اپ های ویژه ساعت هوشمند خود را به ثبت رسانده است تا قبل از نهایی شدن محصول، چاره اندیشی های کسب و کار خود را تکمیل کند.
کد مطلب: 26831
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام