کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رگولاتوری:

مخابرات باید ادبیات خدمت داشته باشد نه سرهنگی

سايت خبری ايتنا , 28 آبان 1392 ساعت 12:11

ایتنا - دوستان تازه وارد به بازار مخابرات، بدون هيچ آورده‌اي، ضمن عدم پرداخت حقوق بيت‌المال، از دست رنج مردم نيز زياده‌خواهي دارند.




رگولاتوری به اظهارات مدیرعامل مخابرات ایران واکنش تندی نشان داد.

به گزارش ایتنا متن اطلاعیه این سازمان به شرح زیر است:


روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي در پاسخ به اظهارات مديرعامل شركت مخابرات ايران و همچنين رئيس شوراي رقابت براي تنوير افكار عمومي اعلام كرد:

گنج، مردم شريف هميشه ياور و بزرگ ايران هستند و ما كه بيش از ۶۰ سال است، نسل اندر نسل، بر سر اين سفره خدمت‌ذاري ايستاده‌ايم، ياد گرفته‌ايم كه كه در برابر پرداخت‌هاي مردم خدمت با كيفيت و متناسب انجام داده و زياده‌خواهي نداشته باشيم. دوستان تازه وارد به بازار مخابرات، كه بدون هيچ آورده‌اي، ضمن عدم پرداخت حقوق بيت‌المال، از دست رنج مردم نيز زياده‌خواهي دارند بدانند كه؛

نا برده رنج گنج ميسر نمي‌شود مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد

كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات كشور كه برحسب قانون تاسيس شده است، مثل تمام نهادهاي تنظيم مقررات ارتباطي مشابه در بازار جهان، موظف است در تنظيم روابط بازار خدمات مخابراتي حقوق مردم و مشتريان اين خدمات را در برابر زياده‌خواهان و انحصارطلبان صيانت كند و انشاءا... بحول قوه الهي و پشتيباني قانون اين كار ادامه نيز خواهد داشت و فقط براساس بررسي‌هاي علمي – اقتصادي و به ازاء ارائه خدمات بهتر و وسيعتر نسبت به اصلاح تعرفه، با صرفه و صلاح همه ذينفعان بويژه مردم شريف كشور اقدام خواهد نمود.
لذا آقايان بدانند كه ما براي تربيت و كنترل زياده‌خواهي‌ها با حوصله و البته با تخصص در خدمت خواهيم بود.

نظرات شخصي رئيس محترم شوراي رقابت، كه در مجلس پذيرائي ابراز شده، نمي‌تواند مخل تنظيم بازار مخابرات كشور باشد.
شوراي رقابت براي اعمال ماده ۴۴ قانون اساسي تشكيل و در سطح كلان اقتصاد براي تعيين تكليف سرمايه‌هاي بزرگ ملي و مالكيت دولت در بنگاه‌هاي اقتصادي تدبير مي‌كند كه قدردان زحمات و تدابير و تصميمات اعضاء محترم آن مي‌باشيم و انشاءا... كماكان نيز بهره خواهيم برد. اما براساس پروانه صادره براي شركت مخابرات ايران، مسئول تعيين و تصويب تعرفه‌هاي خدمات اين شركت، كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مي‌باشد و بس.

ما اعتقاد داريم بازار مخابرات، بازار خدمتگذاران است و لازم است تذكر داده شود كه ادبيات گفت‌وگو در اين عرصه نيز بايد ادبيات خدمتگذاران باشد و نه ادبيات سرهنگان، آن هم با دولت قانون‌مدار و عدالت محور منتخب مردم كه بر سر عهد خود با خدا و ملت عزيز محكم ايستاده است.
 


کد مطلب: 28437

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28437/مخابرات-باید-ادبیات-خدمت-داشته-باشد-نه-سرهنگی

ايتنا
  https://www.itna.ir