۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳

وجود بیش از 100 میلیون سیم‌کارت در کشور

ایتنا- امروز بیش از ۱۰۰ میلیون سیم‌کارت در کشور وجود دارد و در هر روز میلیون‌ها مکالمه انجام می‌شود.
وجود بیش از 100 میلیون سیم‌کارت در کشور



به گزارش ایتنا از ایسنا، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمان با حضور مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت ایران (آشنای اول)، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان و نیز سعیدی فرماندار کرمان برگزار شد.


کارگزار - مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران (آشنای اول) - در این مراسم گفت: امروز بیش از ۱۰۰ میلیون سیم کارت در کشور وجود دارد و در هر روز میلیون‌ها مکالمه انجام می‌شود که با استفاده از آن بخش عظیمی از مشکلات جامعه حل شده است.

او افزود: ورود تلفن همراه به کشور، با دشواری‌ها و مخالفت‌هایی همراه بود، اما هم اکنون با وجود این تعداد سیم کارت، مشکلات زیادی از جامعه حل شده است.

وی اظهار کرد: خدمات شرکت مخابرات به صورت مستقیم در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار می گیرد و ما با آحاد جامعه ارتباط و سر و کار داریم؛ خدماتی که شرکت مخابرات به سایر دستگاه‌ها ارایه می کند نیز خدمات آنها را به صورت تصاعدی افزایش می دهد.

همچنین در این مراسم، دکتر زاهدی ، نماینده ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بستر مناسب مخابراتی را توسعه دهیم و نیاز داریم که حرکت پرشتابی را انجام داده و بسترهای مناسبی را فراهم کنیم.

او افزود: با توسعه بسترهای مخابراتی بستر لازم برای تجارت، توسعه ملی، توسعه فضای فرهنگی و توسعه اطلاع رسانی به ویژه صدا وسیما ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: با توسعه مخابرات وپیشرفت برنامه‌های صداو سیما می‌توان از پیشرفت برنامه‌های ماهواره‌ای جلوگیری کرد و مخابرات نقش به سزایی در این زمینه دارد.

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا مهدوی تقدیر شد و محمد دوست محمدی، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان کرمان، معرفی شد.
کد مطلب: 28925
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام