۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵

درآمد ۷۷۹ دلاری اینتوئیت انتظارات را برآورده نکرد

ایتنا- درآمد امسال اینتوئیت، نسبت به سال گذشته، 12 درصد کمتر است.


درآمد شرکت اینتوئیت، یکی از عرضه ‏کنندگان مطرح نرم ‏افزار‌ها و راهکارهای حسابداری و مالی است در سه ماهه دوم سال مالی ۱۲ درصد کاهش داشته است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم وبه نقل از وب‏ سایت zdnet، شرکت اینتوئیت که به عنوان یکی از عرضه‏ کنندگان مطرح نرم ‏افزارهای حسابداری و مالی شناخته می‌‏شود، در سه ماهه دوم سال مالی خود ۷۸۲ میلیون دلار درآمد داشته است که این رقم ۱۲ درصد کمتر از دوره مشابه سال گذشته است.

درآمد سه ماهه اینتوئیت حتی انتظار تحلیل‏گران وال ‏استریت را نیز برآورده نکرده است. وال استریت پیش ‏بینی کرده بود این شرکت در این دوره حدود ۷۷۹ میلیون درآمد داشته باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت اینتوئیت در این دوره ۳۷ میلیون دلار زیان کرده است که این زیان به کاهش ۱۳ سنتی ارزش هر سهم این شرکت انجامیده است.

اینتوئیت انتظار دارد در سال جاری به درآمدی بین ۴۴. ۴ میلیارد تا ۵۲. ۴ میلیارد دلار دست یابد.

گزارش عملکرد اینتوئیت در این سه ماهه نشان می‌‏دهد تعداد کاربران نرم ‏افزار حسابداری این شرکت که به کوئیک بوک معروف است ۲۶ درصد رشد داشته است.

کاربران راهکار آنلاین کوئیک بوک نیز در این دوره ۱۵ درصد رشد داشته است. تعداد کاربران راهکار مالیاتی توربو تکس (TurboTax) این شرکت ۷ درصد افزایش داشته است. آمار کاربران راهکار آنلاین توربوتکس نیز ۱۱ درصد رشد داشته است.

شرکت اینتوئیت معمولاً بیشترین درآمد خود را در سه ماهه سوم سال مالی خود به دست می‌‏آورد، چرا که در این دوره بخش زیادی از کسب و کار‌ها در آمریکا باید گزارش‏‌ها و اظهارنامه‌های مالیاتی خود را تحویل دهند.

اینتوئیت پیش‏ بینی کرده است در این دوره بین ۳۲. ۲ میلیارد تا ۴. ۲ میلیارد دلار درآمد داشته باشد.
کد مطلب: 29681
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام