کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای نخستین بار:

اعطای نمایندگی برای محصولات اوریجینال شرکت مایکروسافت در ایران

21 اسفند 1392 ساعت 15:00

ایتنا - برای نخستین بار، محصولات اصلی شرکت مایکروسافت با لایسنس‌های اوریجینال برای سازمان‌ها و کاربران کشورمان عرضه می‌گردد.




به منظور گسترش امکان استفاده کاربران ایرانی از نرم‌افزارهای اوریجینال، برای نخستین بار، محصولات اصلی شرکت مایکروسافت با لایسنس‌های رسمی، توسط سایت ایتنا معرفی و عرضه می‌گردد.


این محصولات شامل نرم‌افزارهای مختلف مایکروسافت و نیز امکان دسترسی به دیتابیس آنلاین از کتب و آرشیو محصولات آموزشی این شرکت می‌باشد که برای مراکز، سازمان‌ها و نیز کاربران، ارزش به‌سزایی دارد.





اخذ نمایندگی
ایتنا به عنوان ریسلر رسمی مایکروسافت اقدام به جذب نمایندگی برای فروش محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت برای سراسر ایران نموده است:

لذا اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی فعال در زمینه فروش و نمایندگی محصولات، می‌توانند جهت اطلاع از شرایط نمایندگی از ۲۳ فروردین الی ۱۰ اردیبهشت اقدام نمایند.
شرکت‌های عضو شورای عالی انفورماتیک و همچنین نظام صنفی رایانه‌ای و شرکت‌های فعال در زمینه فروش نرم‌افزار در اولویت می‌باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ نمایندگی، با شماره تلفن ۸۸۴۸۱۹۲۱ و ۰۹۱۹۸۸۹۰۹۴۸ یا نشانی ایمیل mssoft.ir@gmail.com تماس حاصل فرمایید.
 


کد مطلب: 29877

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29877/اعطای-نمایندگی-محصولات-اوریجینال-شرکت-مایکروسافت-ایران

ايتنا
  https://www.itna.ir