کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرویس USSD پرداخت نوین با کد #780* بطور رسمی فعال و بهره برداری شد

سايت خبری ايتنا , 4 تير 1393 ساعت 17:23

ایتنا - کاربری این سرویس از طریق درگاه سه اپراتور تلفن همراه کشور در حالی برای شهروندان امکان‌پذیر شده است که برای ارائه آن طی شش ماه اخیر کارشناسان پرداخت نوین تلاش مستمر داشته‌اند و چند ماهی است که برای مشترکان اپراتور دوم با میزان تراکنش قابل توجهی بصورت پایلوت اجرا شده است.




با تلاش مستمر کارشناسان و متخصصان پرداخت نوین، سرویس USSD این شرکت، با کد #۷۸۰* برای مشترکان سه اپراتور رسمی کشور فعال و قابلیت دسترسی و کاربری آن به بهره‌برداری رسید.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی پرداخت نوین، مشترکان تلفن همراه در اقصی نقاط ایران می‌توانند به راحتی و با شماره گیری کد #۷۸۰* از خدمات USSD این شرکت به راحتی بهره‌مند شوند.

این در حالی است که به گفته مازیار جمشیدی معاون توسعه بازار و محصول شرکت پرداخت نوین، ارائه خدمات متنوعی مانند امور خیریه، خدمات شهروندی، خدمات دانشجویی حتی سریع‌تر و آسان‌تر از درگاه‌های اینترنتی و بسیاری خدمات ارزش افزوده و منحصر به فرد در کنار دیگر خدمات رایج این فناوری مثل مانده‌گیری، خرید شارژ کارت تلفن همراه، پرداخت قبوض و خرید کالا و خدمات در فازهای بعدی این سرویس خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: کاربری این سرویس از طریق درگاه سه اپراتور تلفن همراه کشور در حالی برای شهروندان امکان‌پذیر شده است که برای ارائه آن طی شش ماه اخیر کارشناسان پرداخت نوین تلاش مستمر داشته‌اند و چند ماهی است که برای مشترکان اپراتور دوم با میزان تراکنش قابل توجهی بصورت پایلوت اجرا شده است.

جمشیدی اظهار داشت: با رشد فزاینده فناوری موبایل و افزایش قابل توجه ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور همراستا با تجهیز زیرساخت‌های فنی لازم برای ارائه فناوری های تحت موبایل شرکت پرداخت نوین ارائه سرویس‌های ارزش افزوده موبایل در کشور را در فضای امن در برنامه خود قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: این شرکت در دوره جدید فعالیت خود، تامین زیرساخت امن توسعه کسب و کار در فضای مجازی را به طور جدی در دستور کار دارد.
حضور در بازارهای پایه، توجه به پرداخت آفلاین، توسعه سرویس‌های ارزش افزوده، گسترش کسب و کار همراه( Mobile Business ) و ارتقاء زیر ساخت و امنیت را از راهبردهای استراتژیک شرکت محسوب می‌شود.

جمشیدی گفت: شرکت پرداخت نوین در نظر دارد تا با برون‌سپاری عملیات و ایجاد شراکت‌های هم‌افزا و تمرکز بر مدل‌هایی که تراکنش‌های واقعی و ارزشمند را افزایش می‌دهد، نفوذ خود در بازارهای پایه را گسترش دهد.
وی افزود: توسعه خدمات ارزش افزوده، نیازمند توجه ویژه به مدل B2B بخصوص اهمیت دادن به کسب و کارهای متوسط و کوچک ، توسعه یابنده و پیشرو است.

جمشیدی تصریح کرد: انتخاب درست شرکای تجاری و برون‌سپاری، توام با نظارت بر اجرای درست استراتژی توسط شرکای تجاری، توجه به منافع جمعی و دوری از یکسویه‌نگری در توسعه می‌تواند به استفاده مناسب از توان شبکه‌های مکمل منجر شده و گسترش بازار پایدار را موجب شود.

مطابق این گزارش، شرکت پرداخت نوین در فصل جدید فعالیت خود به ارائه راه حل‌های نوین متناسب با بازار ایران با توجه به الزامات امنیتی و همکاری حرفه‌ای با فعالان این حوزه تاکید و در این راستا برنامه‌های مدونی را در دستور کار دارد.
شرکت پرداخت نوین در سایه حمایت‌های بانک اقتصاد نوین و با به کارگیری دانش و تخصص تمامی بخش‌های خود، با تکیه بر جدیدترین فناوری‌ها، در پی دستیابی به بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت خدمات در شبکه وسیع پذیرندگی است.
 


کد مطلب: 31103

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31103/سرویس-ussd-پرداخت-نوین-کد-780-بطور-رسمی-فعال-بهره-برداری

ايتنا
  https://www.itna.ir