۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰

تماشاچیان "المپیک ۲۰۲۰ توکیو" از خدمات 5G استفاده می‌کنند

ایتنا - دولت ژاپن با به‌روزرسانی زیرساخت‌های مخابراتی می‌کوشد تماشاچیان "مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو" از خدمات مخابراتی 5G استفاده کنند.
تماشاچیان "المپیک ۲۰۲۰ توکیو" از خدمات 5G استفاده می‌کنند


دولت ژاپن پشتیبانی از شرکت‌های مخابراتی خود را آغاز کرده است تا این مراکز انگیزه بیشتری برای استفاده از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی موسوم به 5G داشته باشند.


به گزارش ایتنا از رایورز، دولت ژاپن اعلام کرد که همه سرمایه‌گذاری‌ها و پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد تا با به‌روزرسانی زیرساخت‌های مخابراتی تماشاچیان "مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو" بتوانند از خدمات مخابراتی 5G استفاده کنند.

از هم‌اکنون گفته شده است که ۲۰۲۰ سال راه‌اندازی و به کارگیری خدمات مخابراتی 5G محسوب می‌شود و با این وجود شرکت‌های مخابراتی موظفند ضمن در نظر گرفتن استانداردهای لازم، از هم‌اکنون خود را برای پذیرش استانداردهای مذکور آماده کنند.

وزیر ارتباطات ژاپن همچنین در تلاش است سرمایه‌گذاری دولت این کشور برای توسعه شبکه مخابراتی 5G را افزایش دهد و شرکت‌های ارتباطی محلی کمک کند به صورت گسترده‌تر از این بازار بهره ببرند.

 

دولت ژاپن همه برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده است تا در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ به صورت جهانی نشان دهد که فناوری ژاپنی می‌تواند در همه زمینه‌ها پیشرو باشد.

این کشور در جریان مسابقات المپیک ۱۹۶۴ نیز برای نخستین بار از فناوری‌هایی رونمایی کرده بود که بعدها در دیگر نقاط جهان مورد استفاده قرار گرفت و همگان را متعجب ساخته بود.


 
کد مطلب: 31408
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
5 جیــــــــــــــــــــــــــــــــی
به نظرتون چند قرن دیگه میتونیم 5 جی بیاریم ایران؟
:)))
feedback
United States
5G رو نخواستیم... همین 3Gرو درست بدن بهمون با قیمت مناسب؛ بقیش پیشکش!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام