کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظرسنجی عرضه ویندوز ۹، اشتباه یا تاکتیک تبلیغاتی مایکروسافت؟

22 شهريور 1393 ساعت 11:20

ایتنا- شرکت مایکروسافت برای چند دقیقه کوتاه یک نظرسنجی با لوگوی ویندوز ۹ را بر روی سایت خود قرار داد که این موضوع از دید رسانه‌ها دور نماند.




شرکت مایکروسافت برای چند دقیقه کوتاه یک نظرسنجی با لوگوی ویندوز ۹ را بر روی سایت خود قرار داد که این موضوع از دید رسانه‌ها دور نماند.


به گزارش ایتنا از رایورز، این نظرسنجی خبر از عرضه مایکروسافت ویندوز ۹ در زمانی کوتاه می‌داد ولی پس از چند دقیقه، این نظرسنجی گه با لوگوی ویندوز ۹ همراه بود از روی سایت برداشته شد.

در این میان چند وب‌سایت به‌سرعت این عمل مایکروسافت را شناسایی نموده و از آن عکس گرفتند تا این امر از دید رسانه‌های برگ نیز پوشیده نماند.

البته این موضوع با بازخورد دوگانه‌ای در میان رسانه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات همراه بوده است و هنوز معلوم نیست که این اقدام مایکروسافت با چه هدفی انجام شده است.


گروهی معتقدند که این حرکت مایکروسافت عمدی بوده و برای جلب توجه رسانه‌ها انجام شده است که این احتمال تا حد زیادی منطقی به‌ نظر می‌رسد.

گروه دوم معتقدند که این اقدام تنها به‌صورت تصادفی انجام شده است و مایکروسافت به‌طور تصادفی از برنامه‌های مخفی خود پرده برداشته است ولی نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که این عمل با کدام‌یک از این اهداف انجام شده است.

تنها مورد مسلم در این میان را می‌توان عرضه زودهنگام ویندوز ۹ دانست.


کد مطلب: 32197

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32197/نظرسنجی-عرضه-ویندوز-۹-اشتباه-یا-تاکتیک-تبلیغاتی-مایکروسافت

ايتنا
  https://www.itna.ir