کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پژمان‌فر در تذکر شفاهی:

چرا اینترنت به قیمت بالا به مردم فروخته می‌شود؟

خبرگزاری ايسنا , 2 مهر 1393 ساعت 16:58

ایتنا- یک نمایند مجلس: انتظار می‌رود که به وعده‌های داده شده در ارتباط با حل مشکلات اینترنت عمل شود.




نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در مذاکرات همیشه برنده هستیم و باخت - باخت در نظام ما مفهومی ندارد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رییس جمهور درخصوص موضوع هسته‌یی اظهار کرد: در زمانی که رییس جمهور در نیویورک است از وی توقع داریم که همانطور که تا به حال نسبت به رعایت حقوق کشور دقت داشته‌اند، با دقت بیش‌تری نسبت به رعایت حقوق هسته‌یی کشور توجه داشته باشند که راه مساله هسته‌یی استقامت و پایداری است و ما همیشه در مذاکرات برنده هستیم و باخت – باخت اصلا در نظام ما مفهوم ندارد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر به رییس جمهور در مورد برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی گفت: عدم برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی از طرف رییس جمهور مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است که تمام مشکلات به ایشان بر می‌گردد.

پژمان‌فر در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر دفاع ابراز کرد: مشکلات عدیده‌ای که در شرکت ایران ایر تور اتفاق افتاده و وزیر قول‌هایی دادند که علیرغم گذشت چندین ماه از قول‌ها عملیاتی نشده است؛ انتظار می‌رود که به وعده‌های داده شده در ارتباط با حل مشکلات این شرکت عمل شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس هم‌چنین در تذکر به وزیر ارتباطات گفت: چرا به بهانه توسعه پهنای باند اینترنت به قیمت بالا به مردم فروخته می‌شود؟ چرا قیمت اینترنت در بالاترین وضعیت قیمت در ایران ارایه می‌شود و دولت فقط به فکر دلالی و کسب پول در فروش اینترنت است و به هیچ وجه نسبت به ارائه خدمات و سرویس‌های مختلف در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد و تمام وظایفی را که در این باب دارد به پایان سال ۹۴ موکول می‌کند؟

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه با اینترنت پرسرعت مخالف نیستیم، بلکه اشکال ما مربوط به عملکرد غیرقانونی و غلط وزارت ارتباطات است، وزارت ارتباطات می‌خواهد بدون زحمت و تهیه پیش شرط‌ها تنها پول بگیرد و مجوز دهد که در تمام دنیا این کار برخلاف این رویه صورت می‌گیرد.


کد مطلب: 32577

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/32577/چرا-اینترنت-قیمت-بالا-مردم-فروخته-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir