۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۹

اندروید و Chrome OS یکی می‌شوند

ایتنا - با توجه به اینکه از مدتی قبل امکان اجرای ابزارهای اندرویدی روی Chrome OS فراهم شد، هم‌اکنون زمان یکپارچگی این دو سیستم‌عامل فرا رسیده است.
اندروید و Chrome OS یکی می‌شوند


سیستم عامل موبایلی اندروید و سیستم عامل رایانه‌های Chrome OS گام دیگری را در جهت یکی شدن برداشتند تا گوگل بتواند یک پلتفورم یکپارچه برای دستگاه‌های موبایلی و رومیزی ارائه دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز، روزنامه وال‌استریت ژورنال در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که شرکت اینترنتی گوگل "هیروشی لاکهیمر"(Hiroshi Lockheimer) مدیر مرکز مهندسی اندروید را به عنوان مدیر گروه Chrome خود معرفی کرده است.

بر اساس این گزارش، لاکهیمر به طور خاص مدیریت توسعه سیستم عامل رایانه‌ای Chrome OS را در اختیار دارد و به عبارت دیگر، توسعه مرورگر اینترنتی Chrome به او واگذار نشده است.

همچنین گفته شده است که با این جابه‌جایی مدیر قبلی مرکز مهندسی گروه توسعه دهنده Chrome از این سِمَت برکنار شده است تا لاکهیمر وظایف او را بهتر انجام دهد.

با توجه به اینکه از مدتی قبل امکان اجرای ابزارهای اندرویدی روی سیستم عامل Chrome OS فراهم شد، هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده است تا هر دو سیستم عامل یکی شوند و به صورت یکپارچه خدمات خود را در اختیار کاربران بگذارند.

 
کد مطلب: 32849
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام