۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۱

افزایش چند صد میلیون دلاری سرمایه‌گذاری در فناوری اطلاعات در هند

ایتنا – هندوستان قصد دارد تا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورها در رده فناوری اطلاعات شناخته شود و به همین دلیل نیز علاوه بر فعالیت شرکت های خصوصی در این کشور، دولت هندوستان نیز بودجه خود در این بخش را با افزایش چشمگیری روبرو کرده است.
افزایش چند صد میلیون دلاری سرمایه‌گذاری در فناوری اطلاعات در هند


هندوستان قصد دارد تا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشورها در رده فناوری اطلاعات شناخته شود و به همین دلیل نیز علاوه بر فعالیت شرکت های خصوصی در این کشور، دولت هندوستان نیز بودجه خود در این بخش را با افزایش چشمگیری روبرو کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز، این موضوع موجب شده است تا مراکز تحقیقاتی بزرگی مانند گارتنر(که در زمینه تحلیل فناوری اطلاعات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نام‌های جهان شناخته می شود) پیش‌بینی کنند که افزایش بودجه دولتی در هندوستان تا سال ۲۰۱۸ نیز ادامه خواهد یافت تا این کشور بتواند در زمینه فناوری اطلاعات نیز به عرصه پیشگامان بپیوندد.

در حال حاضر کشور هندوستان در زمینه تولید تلفن های همراه هوشمند و تبلت‌ها با پیشرفت بسیار چشمگیری روبرو بوده است و شرکت‌هایی مانند مایکرو مکس، لاوا و اچ سی ال توانسته اند تا در طول چند سال گذشته به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کنند ولی دولت هندوستان قصد دارد تا این موضوع را در تمامی عرصه‌های فناوری اطلاعات بسط بدهد.


سرمایه‌گذاری دولتی در این صنایع در سال ۲۰۱۴ میلادی برابر با ۶.۶ میلیارد دلار بود که این رقم در سال ۲۰۱۵ به ۷.۲ میلیارد خواهد رسید و این روند نیز تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات جهانی در صنایع فناوری اطلاعات در هندوستان را می توان مربوط به عقد قرارداد همکاری گوگل با تولیدکنندگان تلفن همراه در این کشور دانست که به تولید پروژه اندروید وان منتهی شد.
 
کد مطلب: 32885
نام شما
آدرس ايميل شما


Masoud
feedback
United States
ی سری ببینند و یاد بگیرند... !!!!
به جای اینکه هر روز فکر و ذکرتون قطع کردن ارتباط با دنیای خارجِ
یکم هم فکر پیشرفت کشور باشین البته از نوع جهانی نه از نوع کره شمالی! :|
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام