۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۰

الون ماسک: هوش مصنوعی مانند احضار شیاطین است

ایتنا- الون ماسک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مدیران جهان درزمینهٔ نوآوری شناخت می‌شود ولی این موضوع موجب نشده است تا این فرد ترس خود از آینده هوش مصنوعی را پنهان کند و در یک مراسم ویژه الون ماسک در سخنان خود درباره آینده هوش مصنوعی، این موضوع را به‌مانند احضار کردن شیاطین دانست.
الون ماسک: هوش مصنوعی مانند احضار شیاطین است


الون ماسک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مدیران جهان درزمینهٔ نوآوری شناخته می‌شود ولی این موضوع موجب نشده است تا این فرد ترس خود از آینده هوش مصنوعی را پنهان کند.
یو در یک مراسم ویژه الون ماسک در سخنان خود درباره آینده هوش مصنوعی، این موضوع را به‌مانند احضار کردن شیاطین دانست.


به گزارش ایتنا از رایورز، الون ماسک که مدیریت شرکت‌های بزرگی مانند تسلا موتورز(بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌های برقی نیمه‌هوشمند) و اسپیس اکس(شرکت تحقیقاتی و عملیاتی فضایی که قرارداد تاکسی فضایی را نیز به‌تازگی به دست آورده است) را بر عهده دارد معتقد است که بشر با پیشرفت در هوش مصنوعی به آینده خود خیانت خواهد کرد و شیطان را به زندگی خود راه خواهد داد.


الون ماسک که در مراسم صدسالگی شرکت بزرگ ام آی تی سخن می‌گفت درباره آینده هوش مصنوعی به دولت‌ها هشدار داد و گفت امیدوار است که دولت‌ها بتوانند این پدیده را کنترل کنند و از وقوع رخدادهایی مانند فیلم‌های علمی و تخیلی مشهور مثل نابودگر جلوگیری کنند(در این فیلم یک هوش مصنوعی ویژه پس از بمباران اتمی جهان، با ساختن ارتشی از روبات‌ها کنترل زمین را برعهده‌گرفته و قصد نابودی نسل بشر را دارد) و در این راه از هیچ تلاشی رویگردان نباشند.

ماسک در بخشی از سخنان خود به‌صورت واضحی استفاده از هوش مصنوعی در سطوح بالاتر از شرایط فعلی را عملی شیطانی دانسته و آینده بشر را وابسته به عدم رفتن به این وادی دانست.
 
کد مطلب: 33056
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام