کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نارضایتی ۸۲ درصد مردم از خدمات موبایل در ایران

خبرگزاری مهر , 24 آبان 1393 ساعت 14:41

ایتنا- شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که از مزاحمت‌های پیامکی یا عدم پوشش آنتن‌دهی شکایت دارید.




به گزارش ایتنا از  مهر، در این نظرسنجی پیامکی که در برنامه تلویزیونی مناظره انجام شد مشترکان تلفن همراه در پاسخ به اینکه از کدام یک از سرویس های تلفن همراه خود رضایت دارند پاسخ هیچکدام را برگزیدند.


در این نظرسنجی که بالغ بر ۳۱۵ هزار نفر در آن شرکت کردند مخاطبان به سوال نظرسنجی که شامل گزینه های ۱. اینترنت، ۲. پیامک، ۳.مکالمه، ۴. هر سه مورد و ۵. هیچکدام بود رای دادند.

بر این اساس؛ گزینه اینترنت ۲.۹۹ درصد، گزینه پیامک ۶.۳۰ درصد، گزینه مکالمه ۳.۹۷ درصد، گزینه هرسه ۴.۱۰ درصد و گزینه هیچ کدام نیز ۸۲.۶۳ درصد رای آورد.

در برنامه مناظره که عصر روز گذشته جمعه از صدا وسیما پخش شد، مدیران اپراتورهای اول و سوم، قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی و نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت خدمات مخابراتی و تلفن همراه در ایران بحث و مناظره کردند.

عدم شفاف سازی قبوض تلفن همراه و مبالغی که بدون توضیح در این قبوض درج می شود؛ عدم پوشش دهی موبایل، مزاحمتهای پیامکهای تبلیغاتی و نبود راهکار برای غیرفعال کردن آنها و افزایش تعرفه مکالمات بین شهری به بهانه یکسان سازی کدهای مخابراتی از جمله موضوعاتی بود که مخاطبان این برنامه به آن اعتراض داشتند.


کد مطلب: 33209

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33209/نارضایتی-۸۲-درصد-مردم-خدمات-موبایل-ایران

ايتنا
  https://www.itna.ir